czwartek, 1 maja 2014

Dominika

Pierwszy dzień Majówki spędziłam w pracy - zdjęcia , muzyka na pokazach koni . Co przyniesie reszta dni długiego weekendu.. zobaczymy :) Są plany , zobaczymy jak wyjdzie :) 
Bloga miałam porzucić , ale po zmianie wyglądu zrobiło się tak uroczo na mojej stronie , że postanowiłam coś dodać ;) 

A więc poniżej znajdują się zdjęcia z 'sesji' z Dominiką :) 
Zdjęcia zrobiliśmy na Stadninie koni . 
To moja druga współpraca z Dominiką , rozwijamy się :) 


























8 komentarzy:

  1. świetna sesja!
    zimne ognie mnie zachwyciły, rozwijaj się tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam współpracę :)
    miło być na Twoim blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i śliczna modelka. Ogromnie pasuje jej ta różowa szminka, świetnie w niej wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę śliczne zdjęcia :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń