wtorek, 1 kwietnia 2014

robi się coraz cieplej a co za tym idzie wyciągam letnie ciuszki z dna garderoby . dwa dni temu wyciągnęłam na światło dzienne swoje ulubione sandałki  :) 








sandałki- renee.pl , spodnie - bershka , bluzka - sh/h&m 


Zdjęcia zrobił mi w niedziele mój chłopak :) 
Buty ze zdjęcia uwielbiam , zachwyciły mnie jak tylko je zobaczyłam , więc wiedziałam ze musze je mieć :) wysoki obcas utrudnia chodzenie , w dodatku to sandałki , nie są jakoś specjalnie stabilne ale za to jakie piękne ^^  spodnie to staroć a t-shirt z guziczkami przez cały przód znaleziony w sh . 
Piękne tulipany ze zdjęcia to prezent od mojego chłopaka, wie co uwielbiam <3 

Zdjęcia zrobione na szybko , miał się załapać zachód słonca , ale niestety było za późno . 

Zdjęcia na bieżąco dodaję na instagram  

 pozdrawiam ! :) 

14 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz, cudne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne masz te spodnie, aż napatrzeć sie nie mogę xd ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz te butki :) Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygladasz, cudowne klimatyczne zdjecia jestes bardzo delikatna z urody :)
    buty bardzo przypadly mi do gustu!
    dla mnie takie słupkowe obuwie jest dosyc wygodne i stabilne:) czesto lubie w takich chodzic na codzien w lecie z racji tego ze jestem niska to albo szpilki , ktore nosze pozniej w rece i na bosaka powrot do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, prosto ale przyjmie:) ja jestem na tak!

    pozdrawiam
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely post!
    
Please check out our blog at http://www.beautyshareit.com
    
PS. you can also post your blog posts straight to our website to get featured!
xx

    OdpowiedzUsuń