wtorek, 25 marca 2014

wiosna wszędzie

Przypomniałam sobie o blogu, heh . Nie no , tak serio to brak czasu na cokolwiek widać po tym jak często tu zaglądam , znacznie częściej jestem na INSTAGRAMIE , bo tam dodawanie zdjęć przebiega szybciej i bez większego wysiłku w przeciwieństwie do blogspota . Koniec toku szkolnego zbliża się wielkimi krokami , czas wziąć się do nauki , najwyższy czas chyba moi drodzy :) 
 Jak tytuł wskazuje WIOSNA ! ah , jak ja uwielbiam tę porę roku , dwa dni temu wyszłam na zewnątrz z aparatem złapać kilka kadrów kwiatków , głównie fotografowałam stokrotki - uwielbiam je ! :) a więc od teraz częściej będę robiła zdjęcia ,więc częściej będą się tu pojawiały :)

edit
Ajś,  bym zapomniała .. byłabym baaardzo wdzięczna za KLIK w link poniżej i polajkowanie mojego zdjęcia , bło by cudownie, dziękuje ! :)

https://www.facebook.com/fotonettychy/photos/gm.669688139743719/636584413055628/?type=1&theater

jeśli na mnie zagłosowałeś napisz w komentarzu , spróbuję się odwdzięczyć! :) ♥

Jak zwykle niezawodnie odwrotny KIT :) : 







 mam mnóstwo zdjęć tych kwiatków ale obawiam się , że ktoś mnie posądzi o nudę , bo każdy kadr ma w sobie coś podobnego , no cóż , to kilka przypadkowych zdjęć :) 

mam baardzo dużo ciuchów na sprzedaż , na dniach pojawi się coś gdzieś , niskie ceny , chcę się pozbyć wielu rzeczy a zbieram na obiektyw także ... pomocy moi drodzy ! :) 

Do następnego napisania :) 

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm.. piękne ależ ja bym już chciała piękna, słoneczna i kolorową wiosnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię wiosnę, piękne zdjęcia. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia, uwielbiam wiosnę <3

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń