niedziela, 2 lutego 2014

HAT 02.02.14

Koniec ferii . Ajś , jak szybko minęły . 
Trzeba brać się do nauki moi drodzy :) 
Tegoroczne ferie zimowe będę baardzo pozytywnie wspominała mimo wszystko :) rozpoczęte studniówką a zakończone wczorajszą imprezą karnawałową :) 
Co tu więcej pisać .. Na dzisiejszych zdjęciach jestem ubrana dosyć codziennie :) kapelusz kupiłam za 2 zł w sh , ramoneska z pikowaniami oraz legginsy które po bokach mają pikowania których nie widać na zdjęciach :) t-shirt z barokowym wzorem to ulubieniec w mojej garderobie , a czarne koturny to buty które często wybieram , są wygodne i pasują do wszystkiego :) 

Przypominam że jestem też na Instagramie ,gdzie jestem na bieżąco :) 


















16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz i genialne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, piękne buty! :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, idealna figura.

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie ferie trwają.
    śliczne zdjęcia. Kapelusz mhmm <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty śliczna! Zazdroszczę Ci wyglądy,stylu,sylwetki! Aww *.*

    pozdrawiam Nika♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kapelusz piękny! zresztą cała stylizacja bardzo udana :) podoba mi się !

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie wyglądasz!!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz,śliczna koszula i kapelusz :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeju jaki cudowny zestaw;) tyle przeglądam blogow modowych ale bardzo rzadko mi się coś podoba, a ten zestaw założyła bym z wielką chęcią!;)
    angie-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń