poniedziałek, 20 stycznia 2014

winter

Zdjęcia które są na dole zrobił mi Łukasz,  w sobotę :) to on coraz częściej jest moim fotografem , dobrze mu wychodzi no nie ^^ 
A więc .. wybraliśmy się na szybkie zdjęcia w śniegu , zatrzymaliśmy się koło małego lasku w którym była taka urocza ścieżka,dodała uroku zdjęciom :) 
mam na sobie jak widać jasny cieplutki sweterek ,rękawiczki, szalik wygrzebany na szmatach, urocze nauszniki i świetny kubek termiczny to prezenty od Łukasza :) 

To druga notka dzień po dniu , ale mam ferie i  mam więcej czasu na sprawy związane z internetem,także proszę :) 
miłego oglądania :) 


Dostaję bardzo dużo pozytywnych komentarzy dotyczących moich włosów ! to na prawdę miłe, dawno nie było postów pielęgnacyjnych także może coś na ten temat dodać ? :) 
















17 komentarzy:

  1. Haha kubek w gorze najlepsze Zdjecie:p boskie zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz;) Sweter bardzo mi się podoba;)

    Ps. Skąd taki fajny kubek?

    OdpowiedzUsuń
  3. prezent :) ale takie lub podobne można znaleźć na allegro lub w empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne ! :P
    Kubek boski. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalne zdjęcia! ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  6. krajobraz jak z bajki, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekne zdjecia! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na WIELKĄ WYPRZEDAŻ KSIĄŻEK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia! Ten kubek świetny! Mogę wiedzieć jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      mam lustrzankę canon eos 1100d :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. wyglądasz przepięknie w zimowej scenerii *,* nareszcie spadł śnieg <3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są przecudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kubol i świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaraz uczeń będzie lepszy od mistrza w robieniu zdjęć! <3

    OdpowiedzUsuń