niedziela, 5 stycznia 2014

bordo


Dziś praktycznie ostatni dzień wolnego przed szkołą, jutro zacznie się nauka a po jutrze już chodzenie na zajęcia. Z jednej strony strasznie mi się nie chce, bo nauka,siedzenie w szkole i brak spania do woli - wiadomo. Aleee jest i druga strona która ciągnie mnie do szkoły a mianowicie ludzie za którymi się stęskniłam :)

Gdy znalazłam tę spódniczkę ma strychu od razu się w niej zakochałam. To niesamowite jakie perełki mogę znaleźć wśród starych ciuchów :)




Ok,a więc zaczynam spełniać zachcianki czytelników .. na ASK

11 komentarzy:

  1. i sweterek i spódniczka - przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale prześlicznie! Jak super, że w starych rzeczach można jeszcze znaleźć takie perełki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się twój sweterek i te kieszonki - rewelacja :) idealne połączenie :) Zapraszam do siebie kiniaxall.blogspot.com , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może i ja powinnam wybrać się na strych :)
    spódniczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka, cały outfit śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś taka chudziutka jejku *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto i genialnie! Podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny sweter, piekne masz wlosy!

    OdpowiedzUsuń