sobota, 7 grudnia 2013

merci

Zima dotarła i do mnie, dwa dni temu . Uwielbiam ten klimat na zewnątrz , coraz bliżej święta ! :) 

Na ponad dwa dni nie miałam laptopa , akurat kiedy miałam do obróbki zdjęcia , złośliwość rzeczy martwych.. ale na szczęście wrócił z naprawy i mogę nadrobić :) 

Jestem osobą,która bardzo sobie ceni życzliwość,przyjaźń i dobre serduszko . Lubie zawierać nowe przyjaźnie, ale jeśli już to takie na serio,serio. W moim życiu całkiem niedawno, bo ponad miesiąc temu pojawiła się kolejna osoba,która się ze mną zaprzyjaźniła . Ale nie o tym .. 
Są ludzie,którzy najzwyczajniej w świecie są zawistni,zazdrośni i nie potrafią zaakceptować szczęścia innych . Nie rozumiem tego zachowania,może niech ktoś powie mi dlaczego ? Mam nadzieję , że przeczyta to co tutaj piszę ta osoba, być może osoby , które czepiły się nas , grupy moich rówieśników i za wszelką cenę (oczywiście anonimowo) chcą rozwalić moje,nasze szczęście. Powoli to się robi nudne a z drugiej strony mnie przerasta, że codziennie w szkole mijam się z kimś , kto do tego stopnia nie może patrzeć na szczęście które mi towarzyszy , że posuwa się do namawiania innych , aby rozwalili moje szczęście . Skoda gadać. Ludzie,troche rozumu ! 





5 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz <3 zgadzam się z twoimi słowami o zawistnych ludziach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takich ludzi na codzień, trzeba mieć pod dostatkiem alkoholu, leków na uspokojenie i może być ;)

    OdpowiedzUsuń