czwartek, 26 grudnia 2013

BLACK

1 dzień świąt Bożego Narodzenia . Dzień cudowny, caały spędzony z moim miśkiem , więc bardzo pozytywnie :)  Może dzień nie bardzo świąteczny , oprócz prezentów , ah, świetnych prezentów :) A więc jakiś czas po tym kiedy Łukasz przyjechał pojechaliśmy na moje 'zleceniowe' zdjęcia , ślub, plenerek , kilka zdjęć dla mnie i do domu , caaały dzień błogiego leniuchowania , tak jest najlepiej :) 

święta,święta i po świętach , oby do sylwestra! 

wszystkim odwiedzającym oczywiście wesołych świąt! :) 






12 komentarzy:

  1. odpowiadam na Twoje pytanie u mnie na blogu :) przez gęsty tusz mam rozumieć mokry, tak? jeżeli tak to wypróbuj tusz z Lovely False Lashes, w takim różowym obłym opakowaniu :) albo Lovely, Curling Pump Up w żółtym opakowaniu :) ten pierwszy ma zwykłą, dużą szczoteczkę, a drugi silikonową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku zazdroszczę nóg :P i przepiękna spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta, święta i po świętach... taka kolej rzeczy :<
    Eh zdjęcia niemalże wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i stylizacja! <3
    Pięknie wyglądasz :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć :) Ślicznie wyglądasz w ciemnej stylizacji :)
    A.

    OdpowiedzUsuń