poniedziałek, 4 listopada 2013

zielone a jakie dobre

tak szczerze znam niewielu zwolenników 'zielonego jedzenia' , ale na szczęście poznaję coraz więcej . Nie zawsze co zielone , co źle wygląda nie jest smaczne . Jestem ogromna zwolenniczką rukoli , roszponki , pietruszki, szpinaku czy kopru , bazylii w przeciwieństwie do mojej najbliższej rodzinki i duuużej grupy znajomych . To co zielone i pachnie cudnymi zapachami wiosny czy lata jest tak zdrowe,że powinniśmy jadać zieleninę ile tylko się da . 
Jednym ze sposobów przyjmowania do organizmu tego rodzaju roślinek jest najzwyklejszy w świecie koktajl . 
Ja uwielbiam zestaw pietruszka + jabłko . Banalne a jakie smaczne i zdrowe :) 


  

1/2 jabłka + pęczek pietruszki , blendujemy i gotowe ! 


małe wspomnienie lata i do zobaczenia . . 

kombinezon-atmosphere

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam te koktajle;) U mnie również pojawił się przepis na zielone co nieco;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, nigdy nie próbowałam takich połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wypiłabym chyba koktajlu z pietruszki... Nie lubię jej zapachu ;x

    Zapraszam do mnie, trwają właśnie 4 rozdania z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jabłko tak, ale zieleninka jedynie do obiadów i mięs :) Na tym drugim zdjęciu myślałam, że jakaś mała dziewczynka siedzi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bez bicia przyznaję się,że do zielonego mnie nie ciągnie w zupełności,ale są pewne wyjątki :)
    Śliczne ostatnie zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie to wygląda, ale nie lubię pietruszki. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Napiłabym się, ale nie chce mi się blendera wyciagać, bo mama go gdzieś zakopała xD

    OdpowiedzUsuń
  8. najfajniejsze w twoim blogu jest to, że sie taka szczerość wylewa po brzegi :)))
    mega mega to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam da mojego http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety nie przepadam za zielonym :p
    jakie śliczne te zdjęcia ostatnie *.*


    dziękuję, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń