poniedziałek, 25 listopada 2013

ostre słowa _ napięte dni

Krótka , szybka notka . 
Do napisania tego skłoniła mnie jedna z czytelniczek (?) która najwidoczniej tu zagląda , ponieważ nie zdołała się pohamować na moim ASKu i powiedziała ze 'mam czytelniczki w dupie' . Dosłownie . Hm , nie wiem czy brać to do siebie czy nie . Przyznaję , dodawanie postu raz na dłuuuższy czas to nie było moje założenie kiedy zakładałam tą  stronę . Brak zdjęć , brak czasu robi swoje, jestem w drugiej klasie liceum i próbuję choć w małym stopniu się uczyć . Mam też znajomych , chłopaka, rodzinę i czasem ciężko mi ze wszystkim wyrobić . No nie mam czasu na robienie sobie zdjęć jak kiedyś . Eh, koniec narzekania , 
Jestem okropnie szczęśliwą osobą , mam przy sobie cudownych ludzi  , przez co dni stają się piękniejsze . Tak jak kiedyś nie przejmuję się drobnostkami , idę do przodu ze zdecydowanym uśmiechem na ustach , a przynajmniej się staram :) A więc pozdrawiam moją 'czytelniczkę' która mnie opieprzyła , hehe . 






14 komentarzy:

  1. doskonale Cię rozumiem, bo sama na nieokreślony czas porzuciłam bloga. Druga liceum jest naprawdę ciężka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nie musisz się nikomu z niczego tłumaczyć! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co się przejomać
    chyba ta czytelniczka jej potrzebuje
    http://allegro.pl/masc-na-bol-dupy-cudowny-lek-na-ludzkie-problemy-i3710427167.html

    OdpowiedzUsuń
  4. A weź się nie przejmuj jakimś anonimem. ;) Nie każdy ma czasu tyle, żeby wszystko zrobić, nie jesteśmy robotami przecież. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem sama, druga LO pozdrawia ♥ całkowicie Cię rozumiem, nie przejmuj się bo o wiele ważniejsze jest życie codzienne i prawdziwi przyjaciele, blog jest tylko drugorzędną pasją, mimo że często też dość ważną - nigdy tą "naj" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moze obserwacja za obserwacje? to dla mnie bardzo wazne fajny blog http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdj

    obserwuje i licze na to samo
    www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. blog to nie wszystko i nie powinno się dla niego rzucać wszystkiego :) tak jak juz ktoś u góry stwierdził, nie jesteśmy robotami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przejmuj się tym :) ja tez nie mam wiele czasu aby wszystko ze sobą pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy ma duzo obowiązków, okres wrzesień-listopad jest najcięższy jeżeli chodzi o organizację czasu, przeżywam już to trzeci raz :D

    OdpowiedzUsuń