wtorek, 1 października 2013

spontan z Natalią

 na asku pojawiły się pytania kiedy w końcu dodam efekty spontanicznych zdjęć z Natalią . A więc prosz , są i efekty :) Zdjęcia zrobiłyśmy w niedzielę bardzo spontanicznie . Ogarnęłyśmy szybko miejsce , zdjęcia zrobiłyśmy w mniej niż 40 min , ale za to efekty mi się podobają :) 

canon eos 1100d + 50 mm 1;8 

mod : Natalia L. 
fot : ja 



















to tylko część tego co udało nam się zrobić:) 

wczoraj wyszłam też na szybkie zdjęcia z Igą , wyszło kilka fajnych zdjęć ,ale niestety już się ściemniało i nie było jak zrobić  więcej . możliwe ze te efekty też tutaj się pojawią :) 

jeśli chcecie regularnie obserwować zdjęcia jakie robię zapraszam na 

10 komentarzy:

  1. śliczne włooosy :3
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. iga niezła dupa, chrupałbym <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdj wyszły!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy masz, bardzo zazdroszczę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki , a teraz przeczytaj chodź kawałek tego co napisałam nad zdjęciami :)

      Usuń
  5. dziewczyna ma piękne włosy! a Ty robisz genialne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń