sobota, 14 września 2013

Szwecja .


Już dość dawno miałam dodać zdjęcia  ze Szwecji . Wyjechałam tam na tydzień . Dwa razy przepłynęłam statkiem ( promem) Bałtyk . Złowiłam największe ryby w swoim życiu, spędziłam mnóstwo godzin nad jeziorami wylegując się w słoneczku na kamienistych plażach,zjadłam tony czekolady i żelek. Podróżowałam tirem i zrobiłam sporo przeróżnych zdjęć. Odpoczęłam tam i zrelaksowałam się przed pójściem do szkoły. Udany wyjazd . :) 































 miło patrzeć na te zdjęcia , wspominać :) 

W szkole, w mojej miejscowości chyba panuje jakiś wirus , wszyscy chorują. Ten stan chyba spowodowany jest tą pogodą, pada, wieje i jest pochmurno . Okropnie . Piątek 13 - dzień dla mnie w sumie nie pechowy , jakoś specjalnie nie wierzę w przesądy , czarne koty i rozsypaną sól. Popołudnie spędziłam z Ewą na zakupach , skromne ale udane :)

okej, do następnego. 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ta piosenke! Katowalam ja dosc dlugo :-D swietne zdjecia. Zawsze chcialam odwiedzic Skandynawie.. zazdroszcze tak troszke:* obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ta piosenke! Katowalam ja dosc dlugo :-D swietne zdjecia. Zawsze chcialam odwiedzic Skandynawie.. zazdroszcze tak troszke:* obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia, zazdroszczę pobytu w szwecji:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/applause.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Obserwuję:)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, kiedyś się tam wybiorę ;) obserwuję !
    PS. masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, szczególnie zachody i nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjęcia <3333333333

    obserwuje ;)
    http://lala-lovee43.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń