piątek, 27 września 2013

szaro nie buro .

jesienne przeziębienie dopadło i mnie . nie użalam się nad sobą z powodu , że nie czuję się najlepiej , funkcjonuję w miare normalnie a przez to głowa mi po prostu pęka nie chcę zamykać się w domu i chować pod kołdrą , wiem że to jest najlepsze dla przemęczonego organizmu,ale ten weekend nie będzie dla mnie odpoczynkiem :) dziś po powrocie ze szkoły w której ledwo co trzymałam się w pionie na chwilkę poleżałam pod kołderką z herbatką w ręku , potem wyskoczyłam na chwilką zrobić kilka zdjęc które są tu na dole , oczywiście ja , canon oraz niezawodny statyw :) Później wyszłam na spontaniczne zdjęcia z Natalią , efekty też tu pokażę ,ale to kiedy indziej :) 







A tak poza tym wszystkim na mojej stronce kilkadziesiąt minut temu wybiło 30 tys wyświetleń, piękna liczba :)

18 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęcia, klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh jakie piękne zdjęcia :) Fantastycznie wyglądasz, zupełnie nie widać zmęczenia :)

    A ja teraz wcinam śniadanko i zaraz biegnę do szkoły..to dopiero masochizm ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej! :) Ślicznie wyszłaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, a zdjęcia cudowne <33 jesteś bardzo ładna!
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie !! I te piękne zadbane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś z Gabrysiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah , nie . co wy tacy ciekawscy, co ? :)

      Usuń
  7. grunt to sobie jakoś radzić:D również ze statywem robiłam zdjęcia, po wymianie aparatu na lustrzankę muszę teraz zafundować sobie solidniejszy:D
    Świetne zdjecia, pięknie się prezentujesz!:) Szybkiego powrotu do zdrowia, mnie ostatnio jakieś choróbsko też próbuje dopaść.
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska stylizacja ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. LOVELY LOOK! perfect for autum!
    Maybe we follow each other!?
    If yes , let me know when you follow me & i´ll follow back ;-)

    xoxo

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello dear! Beautiful blog! Great your photo :)
    Would you like to follow each other on GFC?

    CENTRAL STREET

    kiss Madina

    OdpowiedzUsuń