sobota, 21 września 2013

leniwa sobota / bordo z fioletem

Jestem osobą która cały tydzień potrafi nie usiedzieć w miejscu a potem odrobić to w weekend . tak jest tym razem . przez ostatni tydzień , a nawet więcej dosyć intensywnie próbowałam zagospodarować swój czas . Brakowało mi dnia bez makijażu , bez jakiegokolwiek strojenia się czy bez marnowania czasu na minuty w garderobie zastanawiając sie 'co na siebie ubrać' - potrafię robić tak kilka razy dziennie po kilkadziesiąt minut :D 
Potrafię czasem , ale to na prawdę tylko czasem - jak dziś posiedzieć w miejscu i spokojnie odpocząć . 

Dzięki dzisiejszemu lenistwu jestem naładowana energią na poniedziałek :) 

Zdjęcia które są niżej zrobiłam dwa dni temu w...szklarni , w ogrodzie na działce . To nie typowe , ale chciałam znaleźć jakieś miejsce na zewnątrz , w którym będę mogła zrobić kilka zdjęć , a na dworze niestety padało .. lało z nieba strumieniami deszczu . Zdjęcia tak jak najczęściej zrobione za pomocą samowyzwalacza . Mój aparat nie posiada funkcji łączenia się z jakimkolwiek pilotem do lustrzanek , więc jak zawsze musiałam sobie radzić przeróżnymi moimi sposobami , a uwierzcie , że ze stałką 50mm nie jest o proste , ponieważ ma ona spore przybliżenie . 
pierwszy raz robiłam zdjęcia w szklarni ,przez co nie są najlepsze, chociaż światło które widać na zdjęciach bardzo mi się spodobało . 






przez program w którym łączę zdjęcia tracą one znacznie na jakości .. muszę coś z tym robić . 

Jesień się zaczyna , więc z tyłów garderoby wracają swetry i sweterki . ten który mam na sobie jest z atmosphere , kupiony w sh :) 

19 komentarzy:

  1. ale masz cudowną obudowę *.*
    Uwielbiam burgund ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Nietypowy pomysł na post - w szklarni :) Przy okazji można sobie coś skubnąć z krzaczka :) Również lubię takie leniwe dni co jakiś czas aby się ogarnąć i odsapnąć... niestety w tym tygodniu nie był mi dany taki dzień..jestem pełna nadziei że jutro telefon będzie milczeć cały dzień ;)

    Buziaki
    xo xo ox ox xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. boże jakie piękne zdjęcia *_* masz śliczny typ urody

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia! Jakby wykonał je profesjonalny fotograf profesjonalnej modelce ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja i mój przyjaciel statyw, skąd ja to znam!:D Piekne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwą perełkę wyszperałaś w sh!
    +znam ten ból, stałką naprawdę trudno jest zrobić jakieś porządne autoportrety...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcie i okładka na telefon <3
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny sweterek *.*

    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, światło w szklarni jest świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a i tak zdjęcia wyszły świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pomysłowe te zdjęcia w szklarni :) śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zdjęcia i miejsce :)
    świetne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są piękne, nawet jeśli straciły troszkę na jakości ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne polączenia, a zdjęcia wyszly ci świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, też mam taki sposób zeby je robić :D pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń