wtorek, 17 września 2013

krótsze o 1/3 długości .

nagłówek tyczy się moich włosów . tych które komplementujecie , zachwycacie się nimi i to ich dotyczy większa część komentarzy na tym blogu czy ASKu :) Nie wiem co w nich nadzwyczajnego, ale ok, kto co woli :) także pozbyłam się około 12-14 cm swoich blond włosów , nie jest mi szkoda , może troche długości , ale koncówki były tak zniszczone , że moje włosy odetchnęły po tym cięciu :) 
mimo wszystko nie czuję się źle z tą długością , przyzwyczaiłam się , bo już tydzień miną od wizyty fryzjerki . 


 fot. : ja/samowyzwalacz + statyw . 

Szkoła w 100% przygniata , już a to dopiero wrzesień . siedzenie przed książkami to ostatnia sprawa jaką chciała bym robić w tym momencie,ale nie mam wyboru ,niestety . Cały tydzień nauki , po południu obowiązków i nie zapowiada się ani chwilka dłuższego odpoczynku , ale od czego są weekendy :) 
Teraz zajmuję się matematyką i angielskim , a jest juz 22 , chętnie wskoczyła bym do łóżka , pomocy ., 

14 komentarzy:

  1. Noo ładne masz te włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, 12-14 cm to spora zmiana. Jestem tu pierwszy raz, więc nie wiem, jak wyglądały przed cięciem, ale teraz wyglądasz ślicznie!
    Jesteś fotograficznym geniuszem, w życiu nie powiedziałabym, że te zdjęcia są robione z samowyzwalaczem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nauczyłam się robić takie zdjęcia , nawet bez możliwości używania pilota do aparatu , bo takiej niestety nie mam :) potrzeba odrobinkę wprawy :) dziękuję :*

      Usuń
  3. Miałam niedawno ten sam problem.. po stracie 10 cm czułam się nieswojo i tęskniłam za moimi dłuższymi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się, że się wszyscy nimi zachwycają :D przecież są przepiękne :) szkoła zabiera zdecydowanie za dużo czasu :/

    http://whatyouwantwiththis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Długość teraz og, piękne włoski. :) obserwujemy ? Pisalas juz u mnie na blogu koma, xd jeśli obserwujemy to ZAOBSERWÓJ mnie i napisz kom pod moim postem, to też Zaobserwóję. :)
    http://sztukamoimzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne masz włosy!

    PS. Czy mogłabyś mi pomóc w uzbieraniu 100 kliknięć w banner Sheinside? Wystarczy że klikniesz kilka razy u mnie na blogu w banner po prawej stronie:). Będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne włosy <333333333333333333333333333333333333333

    http://lala-lovee43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie :)
    szkoła faktycznie pochłania masę czasu... :<

    OdpowiedzUsuń