wtorek, 3 września 2013

ajaj

nie było żadnego podsumowania wakacji ,poprzedniego roku szkolnego czy coś tego rodzaju ale po co . miałam dodać zdjęcia ze szwecji,dodam na pewno , ale na to trzeba mieć czas , chęci no i czas x2 .
Wiem, ze może nie powinnam tego tu pisać,ale nie mam chęci na pisanie tego bloga,prowadzenie czy jak kolwiek to się nazywa.dlaczego? po 1 z powodu braku czasu , a po 2 nie chcę marnować wolnych chwil na spędzanie ich przed lapkiem i klepać tu bez sensu kolejnych literek, bo w koncu i tak mało kto to czyta, moje wpociny bez najmniejszego sensu i składu .
Tak,wiem , juz po raz kolejny piszę,że nie chce mi sie tu nic dodawać aż w kocu nadchodzi moment,ze pojawiają się posty dosyć regularnie,konkretniejsze,ale nie ważne . jestem niesystematyczna . 

poza tym to rok szkolny ... 2 klasa LO , więcej obowiązków związanych z przedmiotami juz maturalnymi , jakieś durnoty związane ze szkołą jak prace domowe ,nauka . 





powyżej kilka zdjęć , zdjęcia z okresu wakacji ,wybrałam te najmniej konkretne , te z telefonu , oby coś było . ide po kawkę na noc ,♥

5 komentarzy:

  1. jejku jakie ty masz chude nogi. też bym takie chciała!
    http://bonjourmacheri.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc też mam tak ostatnio z blogiem. jestem 1 klasie LO, poznałam mnóstwo nowych, wspaniałych ludzi i zamiast siedzieć przed komputerem wolę spędzać z nimi czas. ech, pewnie i tak będę pisać ale rzaaadko )

    OdpowiedzUsuń
  3. oo a ja tak lubię oglądać Twoje zdjęcia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem urzeczona Twoimi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń