wtorek, 9 lipca 2013

good day.

Wakacje lecą szybciutko , czasem leniwie czasem intensywnie ale pozytywnie . 
Od jakiegoś czasu na jakiś czas mam się w pewien sposób oszczędzać , mianowicie mam uraz kostki u nogi a dokładnie stawu skokowego . No nie fajnie, bardzo często bardzo boli a przy dłuższym chodzeniu czy innej formie wykorzystywania nóg daje sie we znaki . Powinnam mniej chodzić , na pewno  nie po nierównych powierzchniach i najlepiej nie w obcasach , a tańczyć , skakać czy chociażby jeździć konno to już konkretnie wykluczone. Ale uparta i kapryśna Ja nie słucham się zaleceń lekarza , przez co wczorajszego dnia po dość intensywnie spędzonym weekendzie po prostu nie byłam w stanie nawet chodzić . Takie skutki jazdy , tanca i całego dnia na nogach . Dziś już troche lepiej i boli mniej więc pozwoliłam sobie na przejażdżkę rowerową ( stosunkowo krótką) i spacer z  Ewą i Anetą . Przy okazji zdjęcia i obcasy na chwilkę, tylko do zdjęć :) 

Ogólnie mówiąc ten uraz kostki , którego z resztą nabawiłam się jeszcze w szkole , oraz kilka innych , głównie emocjonalnych spraw doskwiera mi na początku tych wakacji . Ale tradycyjnie wiele fajnych , bardzo pozytywnych rzeczy sprawia , że te dni spędzam bardzo fajnie , nie narzekam :)





 


 kolejne dni to w zasadzie wizyty u lekarzy , następne to spotkania i imprezy a potem zobaczymy , więc nie jest źle :) 
Teraz mam dla was jeszcze coś , dzięki czemu zrobi się tu odrobinkę słodziej :D 



hehe , moja pyszota ♥ 
teraz lece na krótki , codzienny spacer z psem i potem spaaać . Jestem wymęczona . 
Miłej kontynuacji wakacji kochanii ! :) 


38 komentarzy:

  1. łał. :) bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie z tymi włosami:) i pyszny deser:)

    OdpowiedzUsuń
  3. od jakiegoś czasu cie podglądam i powiem jedno :)
    UWIELBIAM taka jakąś delikatność w tobie, takie proste to wszytsko i piekne :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję urazu :)
    świetne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz *,* Piękna jesteś! I te buty super ♥
    Współczuję urazu, też czasem jestem tak uparta i nie słucham, a potem narzekam...
    Pysznie wyglądają te owoce!
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poproszę przepis na to coś w szklance, wygląda pysznie!!! mmm :*

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w szklance jest musli Fitness , jogurt naturalny w tym przypadku Danone i do tego świeże owoce , wszystko do szklanki wrzucam na zmianę . Proste a jakie pyszne ♥

      Usuń
  7. dzięki za przepis. ruszam po zakupy!! :)

    dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze bardzo , pochwal sie potem czy smakowało :)

      Usuń
  8. ta po lewo ma fajną dupcie tszeba przyznać

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z koleżankami świetne!
    Wiem co to znaczy problem ze stawem skokowym... Przez to musiałam przestać tańczyć parę lat temu ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia:)
    Śliczna jesteś:>

    Zapraszam na mojego bloga było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dłuuuuuuugie masz nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale macie cudowne włosy :>
    mniam :*


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zdrowiej!:)
    piękne włosy macie! śliczna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna jesteś! Piękna figura! :))


    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz tak długie nogi, że nawet te buty ich nie skróciły :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale długie masz nóżki :o Strasznie podoba mi się kolor twoich włosów,myślałam nad farbą,ale zbyt ryzykowne,bo mam w miarę zdrowe włoski :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój naturalny kolor :) nie farbuję bo po 1 szkoda mi naturalnego blondu , a po 2 włosy się niszczą , po 3 walka z odrostami podobno jest męcząca ...
      dziękuję :*

      Usuń
  18. Ale cudowne zdjęcia, piękne dziewczyny!!!
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz:) swietny look:)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz takie długie, chude nogi, tylko pozazdrościć <3

    OdpowiedzUsuń
  21. a to co zrobilas w szkole z kostka?:D

    OdpowiedzUsuń
  22. masz piękne kości policzkowe i te dłuuugie nogi!
    35dni.blogspot.com
    obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz, ciekawy outfit :)
    Uwielbiam Twoje włosy <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę powrotu do pewłnego zdrowia. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzękuję za pozostawiony komentarz :)
    masz tutaj piękne, ostre zdjęcia! nie tylko jedzenia ;) zazdroszczę!
    http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń