niedziela, 28 lipca 2013

ciężko mi pisać kiedy nie wiem o czym a notkę przydało by się dodać. Ostatni czas spędzam poza domem więc notki pojawiają się bardzo rzadko. Albo spędzam dni z daleka od domu a kiedy już ty wpadam nie mam sił , czasu albo internet wysiada. A więc d domu jestem na jeden / dwa dni co jakiś czas i znów wyjeżdżam , najczęściej do rodziny bo tą mam sporą :) wakacje mijają bardzo szybko , za szybko zdecydowanie , ale co poradzić .

\wakacje mi sprzyjają, humor mam coraz lepszy i nie obchodzi mnie to co nie jest ok . nie wyjezdzam nigdzie daleko ale jestem zadowolona ze spędzanego czasu .  nie potrafię pisać , wolała bym wszystko opisywać zdjęciami, ale aparat nie mieści mi się w kieszeni, a zabieram tylko tyle gdziekolwiek .

Wszyscy którzy mnie otaczają chyba wiedzą,że niesamowicie jestem uzależniona od kawy . Mogę ja pić pić i pić pod każdą postacią i zawsze. na letnie południe idealna jest kawa mrożona . Ziiiimna kawa towarzyszy mi codziennie nieustannie . uwielbiam  . megamocna ze śmietaną i lodem , pycha .




Muszę trochę ogarnąć się i wszystko dookoła i lecę z domu . teraz popijając kawę nadrabiam zaległości internetowe . na bloga jeszcze poszukam czasu kiedy indziej i tutaj nadrobie zaaległości kiedy tylko będę mogła . do zobaczenia robaczki ..
ASK

25 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, a ja dalej nie mogę się napatrzeć jaka jesteś ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w sierpniu mam zamiar odwiedzić chociaż część rodziny, bo za niektórymi się strasznie stęskniłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę taką kawusię
    zazdroszczę Ci włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiejsze moje zmęczenie i zdjęcia Twojej kawy zainspirowały mnie do wypicia podobnej!:) fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. smacznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smaczanie to podobno wygląda ta kawa :3

      Usuń
  6. 2 sukienki Romwe do wygrania, zapraszam http://karo-just-me.blogspot.com/2013/08/romwe-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Narobiłaś mi ochoty na tą kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kawa :-) stylizacja bardzo mi się podoba. Lubię takie kolory ziemi i natury :-D Blog dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. kawka <3
    obserwujemy?ja już :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze były w promocyjnej cenie, więc trzeba korzystać, a po drugie dzielę się nimi z mamą ;)
    Uwielbiam mrożoną kawę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak, wakacje zbyt szybko przepadają..
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna jesteś! A kawa wygląda bardzo smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale narobiłaś mi ochoty na mrożoną kawę!
    Dobrze prezentujesz się w maxi długości!

    U mnie z kolei dzisiaj mobile mix - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne zdjecia i tez kocham mrozona kawe<3

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez kocham pić kawę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za komentarz ;) świetny zestaw, a kawa najlepiej chyba chłodzi w upały

    OdpowiedzUsuń
  17. Od Twojego spojrzenia nie sposób oderwać oczu! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. masz słodki uśmiech! <3

    OdpowiedzUsuń