niedziela, 30 czerwca 2013

Lato !

Dni cieplutkie, wakacje to i na rower znów przyszedł czas . Ja z Ewą ( tradycyjnie , hehe ) dziś wybrałyśmy sie nad Bug , pogoda w sumie nam dopisała , ale po pewnym czasie zrobiło się wietrznie aż w końcu pochmurno . Aby tam dotrzeć przejechałam co najmniej 16 km pod wiatr, bez butów przez błoto boso , ale co to dla nas, hheeheh . Ale warto było,chociażby dla takich pozytywnych zdjęć jak niżej :P 
Lubię tak powiedzieć , pogadać , powygłupiać się, zjeść czekoladę w towarzystwie kogoś tak samo stukniętego jak ja :3 

A poza tym w piątek zakończyłam mój pierwszy rok w LO , baardzo pozytywny rok . Pamiętam o wiele , wiele więcej spraw , które dały mi wiele uśmiechu niż tych przez które doświadczyłam przeciwnych emocji . Z tych spraw, przez które się denerwowałam teraz się śmieję , bo to były na prawdę głupoty :D Jestem szczęśliwa , że mam tak świetnych ludzi w klasie, że wybrałam kierunek taki a nie inny i że to nie był zmarnowany rok szkolny :) 

Plany na wakacje raczej niepoukładane :P chcę zrobić jak najwięcej , jak najwięcej miejsc odwiedzić i jak najwięcej ludzi spotkać , ale to cholernie trudne w moim przypadku , niestety . Ale jak to my - rowerem przez świat i będzie ok !















Wiem że dużo tych zdjęć i to nie jest nic konkretnego , ale po prostu lubię dzielić się tą pozytywną energią , która bije od tych zdjęć , tak mi się wydaje : )
Teraz idę odsypiać , muszę wypocząć i być gotowa na kolejne dni pełne emocji : )

Życzę sobie i wam baaardzo udanych wakacji , do następnej :) 

27 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ♥ Piękna jesteś! :) Racja, zdjęcia są naładowane energią! ;)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudne zdjęcia, ostatnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym w te wakacje jak najwięcej przeżyć i wprowadzić nowe, pozytywne zmiany.. Powodzenia ! :) Masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię jeździć na rowerze :) .
    Fajne zdjęcia :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ułożyłam plan, który składa się z 50 rzeczy jakie w te wakacje muszę zrobić! Udało mi się zrealizować dopiero jeden punkt :) Mam nadzieję, że zdążę hehe. Na prawdę bardzo śliczne i pozytywne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz cudowne włosy! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No,no jaka ty elastyczna dziewczyna jesteś!piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekna:*:*:*:*:
    obserwuje
    ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. na jakim jesteś profilu w LO? ;) też mam dużo planów na wakacje :D mam nadzieje, że chociaż połowę uda mi się spełnić ;] no i jesteś prześliczna *.*

    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. ;d
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, naprawdę cudowne :))

    Obserwujemy :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :) jaka jesteś chudziutka :)
    u mnie na blogu konkurs, jeśli masz ochote to zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z Ciebie gimnastyczka :3.
    Fajne focie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć.
    Serdecznie zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html
    Do wygrania 3 pary kolczyków, są bardzo duże szanse.
    Pozdrawiam. : ))

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne, naturalne wakacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicnza jestes, masz piekne oczy i wlosy<3
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo delikatną urodę:) i jaka rozciągnięta jesteś!:) super zdjęcia, takie żywe:)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia *.*
    Ps. zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. na prawdę piękna z Ciebie dziewczyna.



    http://runwaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Robaczeeeeeeek *-*

    OdpowiedzUsuń