poniedziałek, 10 czerwca 2013

jeans shorts | nic

Cierpię na kompletny brak zdjęć przez co notki pojawiają się rzadko . Nie chcę dodawań postów o niczym , ale postanowiłam , że trochę się zdeterminuję i popracuję tu w takim tempie jak kiedyś :) 
Ponieważ dostałam kilka wiadomości i komentarzy z prośbami , żebym coś napisała biorę się za to w tej chwili :) 

Zacznę od tego , że przed kilkoma godzinami otrzymałam stopień uczniowski w TKD 8 cup czyli żółty pas. Nie liczyłam na to , że wgl zdam , więc cieszę się , że mój drugi egzamin został zaliczony .
Ostatnie dni lecą szybciutko , w mgnieniu oka minuty uciekają między palcami . Ale staram się korzystać z czasu jak najprężniej i robie cokolwiek w wolnych chwilach . Czy jest to malowanie paznokci , czy pisanie czegoś bez sensu czy przygotowywanie jedzenia staram się nie przesypiać całych dni , choć nie ukrywam , bywam wykończona i czasem ląduję przed tv z jakimiś owocami do przekąsania :p

Alee.. jeszcze tylko niecałe 2 tyg szkoły ! :D dla mnie zostało jeszcze 4 dni spędzania dni nad książkami w szkole . Czyli do konca tego tygodnia . Potem tydzień obozu a tydzień po nim minie szybciutko jak każdy ostatni tydzień szkoły co roku : )

szorty - GAP ; t-shirt - atmosphere ; kapelusz - po dziadku .





 Od kilku postów utarło się na moim blogu , że na końcu notki dodaję zdjęcie czegoś co jem lub piję . Lubię ( nie mam pojęcia czemu ) jeść smacznie i 'ładnie' więc staram się to jakoś godzić . Przy okazji bardzo często fotografuję zwoje posiłki . Więc zdjęcia dodaję tutaj . Mam nadzieję , że to nie zaburza ogólnego charakteru bloga a jednak trochę urozmaica posty :) 

dziś zdjęcie kawy z lodami waniliowymi i czekoladą ♥ 


Miłego tygodnia , pozdrawiam kochani ♥ 

__________________________________

16 komentarzy:

  1. Kurcze, ukradnę kiedyś te Twoje cudne włosy ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, włosy masz cudne !!! :)
    Spodenki mega !


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju czemu robisz mi zawsze takiego smaka?:(

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to mrożona kawa? Uwielbiam! <3

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja*_*
    mniam♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką kawkę to ja sb zaraz zrobię :)
    piękne włoski :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :))

    A jaka chudzinka z Ciebie!! :))

    Pozdrawiamy XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! :)
    a kawa, pyszności *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś :)
    masz cudowne włosy :)
    obserwujemy na blogspocie oraz bloglovin? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego obozu. :) Ale Ty masz śliczne włosy, i w ogóle piękna jesteś. *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zaliczenia egzaminu :) śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje. mam mala kolekcje casow do telefonu. ;)
    nie lubie kawy ale gorna dekoracja bym nie pogardzila ;p

    OdpowiedzUsuń