niedziela, 16 czerwca 2013

floral .

Chętnie położyłabym się do łóżka . Ale..ale jeszcze kończę pakowanie kończę i czeka mnie dokończenie kilku spraw tu , na lapku . Jestem wykończona . Dzień fajny , wpadła Ewa - ploty , zdjęcia, rowery i obgadanie kilku spraw . Jutro wyjeżdżam na obóz survivalowy . Coś czuję,że tam wysiądę , bo zapowiada się niezły wycisk pod względem fizycznym  , ale jestem ciekawa co tam na nas czeka :) obóz trwa tydzień i właśnie tyle czasu nie będę miała dostępu do internetu , może uda mi się coś zorganizować , ale szczerze wątpię :)
Dziś posta zaleję zdjęciami , po powrocie napiszę bardziej treściwą notkę :) 

sukienka - new look














do zobaczenia za tydzień , życzcie mi powodzenia , nie wiem jak przetrwam :) 

22 komentarze:

  1. Sukienka piękna, zdjęcia również ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne włosy ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ :))

    POZDRAWIAMY

    XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekły mnie te zdjęcia *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka piękna a najpiękniejsza ty!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz w tej sukience ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia jak zwykle piękne, sukienka także! :)

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalna i śliczna ! Oddaj włosy są cudowne :) Pozdrawiam i wolnej chwili Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pieknie wygladasz:D jestes mega urocza!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. uhuhu zazdroszczę i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, czy to specjalnie, ale przecinek stawia się zaraz po słowie, bez spacji :) śliczne sukienka ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. What's up to every one, the contents existing at this site are truly remarkable for people experience, well, keep up the good work fellows.

    Also visit my web blog; golf gps reviews uk (golf-tips4u.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. oh ja już niedługo jadę na obóz paintballowy ! w tamtym roku byłam coś w stylu survivalowym, najlepsze obozy!

    http://runwaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń