środa, 15 maja 2013

O NICZYM | efoxcity.com

Wiosna , piękna wiosna dzięki której aż chce się wyjść z domu . Wiosna , która co roku przynosi jakieś zmiany , nie obeszło się bez zmian również w 2013 . Zmiany oczywiście na lepsze i to jest fajne .
Maj to cudowny miesiąc , wszystko się rozwija  , rodzi , kwitnie , dojrzewa . Uwielbiam ten miesiąc . 
Ostatnie dni to w sumie dużo uśmiechu , śmiechu , radości i miłości . Nie obyło się bez małych foszków czy drobnych smutków , ale to normalne chyba u każdego , takie chwilowe zawirowania które szybciutko się rozwiązują . W tej chwili mogę śmiało powiedzieć , że jest mi dobrze ( z małymi niedociągnięciami , ale jednak ) . Niech tak zostanie . 
***
Dzisiejszy dzień zleciał szybciutko . Szkoła - i tam też całkiem miło  , potem wyczerpujący trening ( dawno takiego wysiłku na TKD nie było . Ponad dwie godziny skakania , biegania , kopnięć , rozciągania , układów no i dwie minutki przerwy na łyk wody . Potem powrót do domu , prysznic i zasnęłam nawet nie wiem kiedy , ale po takim wysiłku ogarnia taka fajna niemoc organizmu , ah ) no a teraz mam troche roboty ze zdjęciami , aj lubie to . 
WIOSNA . 

  
Jest to sklep internetowy oferujący bardzo rozbudowany, ciekawy asortyment . Od biżuterii poprzez szorty , tuniki , spódnice do sukni ślubnych . Można znaleść tam mnóstwo różnych wzorów takie jak paski , groszki , kwiaty , rąby czy motywy zwierzęce .
Sklep oferuje wiele ślicznych sukni wieczorowych  idealnych na wiele okazji w niedużych cenach oraz vintage prom dresses które zachwycają swoją elegancją .
Wysoka jakość ubrań w sieci  oraz ich ogólna prezentacja jak najbardziej zachęca do kupna . 
różnego rodzaju t-shirty mnie zachwyciły , jestem zakochana w kilku modelach :) 
Biżuteria ( brożki , kolczyki , bransoletki , naszyjniki itd . )  , którą oferuje efoxcity.com zachwyca jakością wykonania , wyglądem oraz pomysłowością na dany produkt . 

Nie zapomnijmy o Panach , dla nich też znajdzie się coś ciekawego . Sklep oferuje  zarówno damską jak i męską odzież ! 

Nie jest to sklep oferujący produkty przeciętnej jakości a wręcz przeciwnie ! 
Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie . 




idealne na lato zwiewne sukienki , biżuteria na każdą okazję , t-shirty z ciekawymi printami i dużo dużo więcej :)



22 komentarze:

  1. Piękne zdjecia na pewno zajrzę do tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kama w wersji japońskiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nawiązałam współpracę z Nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ♥ i masz niesamowite oczy :) i już zaglądam do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze zdjęcie jest fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. ;)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, ale jesteś śliczna. Znasz może piosenkarkę Lissie? Bardzo mi ją przypominasz :) Uwielbiam duże naszyjniki, okropnie mi się podobają ale jak taki założe to potem zawsze mam wrazenie ze mi do niczego nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne to pierwsze zdjęcie, takie magiczne *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne to pierwsze zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklep, sklepem, ale Twoje własne zdjęcia są śliczne.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, nie ma czego zazdrościć, bo to tylko małe pudełeczko i sama go raczej nie ruszam, no bo jednak mi się niestety nie odkłada na biuście :<

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze zdjęcie jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! A do sklepu zajrzę, bo wstawione produkty zachęcają;)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog i notka ♥
    ciekawie tutaj :3

    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz boskie włosy *_*
    Fajny blog , wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w pierwsztm zdjeciu !

    OdpowiedzUsuń