poniedziałek, 20 maja 2013

NIEDZIELA NA ROWERACH .

W moim pokoju pachnie fioletowym bzem , wszędzie pełno lakierów do paznokci i książek , w tle Avatar po niemiecku ( kinowoo )  , cały dom pogrążony w ciemności , głośniczki i  ten przechodzący od jednego do drugiego dźwięk , ahh .
Wczorajszą Niedzielę spędziłam z Ewą na rowerach , w sumie przejechałam ponad 30 km w kilka godzin . Sama się nam dziwię , że chciało się nam jechać aż tyle w taki upał . Było strasznie gorąco , komary nas ostro pocięły ale sądzę , że warto było się tak pomęczyć , to była taka mała rozgrzewka przed tym jak daleko będziemy śmigały podczas wakacji :)


















Pogryzione , czerwone a jednocześnie strasznie blade nogi , o dziwo kompletny brak zakwasów .
A teraz kanapki z serem i roszponką do tego gorący hibiskus i przyglądam się szybko przemieszczającym się chmurom , niebu zapowiadającemu burzę, ahh , lubię .

18 komentarzy:

  1. Cześć ! Fajny blog, zostawiam komcia i całuska ;*

    A ta Ewa to była z tobą czy nie bo nie widać jej nz zdjęciach ? ? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no była , była , zdjęcia mi robiła .

      Usuń
  2. Mega bluza !!!

    Zapraszam do mnie ;)


    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo klimatycznych i pięknych zdjęć, brawo :) Fajna stylizacja :) Pozdrawiam cieplutko i będzie mi miło jeśli wpadniesz do mnie, a jeśli Ci się spodoba polubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach bzu ^^ Mogłabym go wąchać bez końca. Zdjęcia piękne i klimatyczne. No i świetna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpędzasz w kompleksy z tymi boskimi nogami, włosami, twarzą i wgl -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Komarów w tym roku jest koszmarnie dużo xd
    Ja ok 2-3 tygodni temu wybrałam się z rodzinką na rowerach 30-35km, a w sobotę wybieram się z przyjaciółką <33
    Zdjęcia wyszły genialnie ;33
    Taaa zieleń ahhh kocham ! *.*
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! masz genialne oczy ♥.♥ ostatnie zdjęcie jest super :3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale boska bluza :) swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za jazdą na rowerze :D Chłopak próbuje mnie wyciągnąć już trzeci tydzień :D:D Świetna bluza :*

    Zapraszam do mnie na Giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś naprawdę śliczna, genialne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie boskie zdjęcia *.*
    jakim apaatem sa robione te zdjęcia
    noi w smie ciekawa scenria, ąłdnie się kmponuje w całośc ;)) noi fajna bluza *.*
    myśle ze warto bylo przejechac tyle dl aakich zdjec :)!!

    OdpowiedzUsuń
  14. jeździć jeździć, a nie zdjęcia robić :D
    ale śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna dynamika fotografii :P jestes śliczna :P

    OdpowiedzUsuń