poniedziałek, 6 maja 2013

JESTEM IDEALNA !

Bycie Idealnym to rzecz nie możliwa . Owszem , można mieć fajne nogi , świetną figurę , piękne oczy czy genialny charakter , ale mimo to zawsze znajdzie się w nas coś , co odbiega ( i to sporo ) od Ideału .

JESTEM IDEALNA BO LUBIĘ LINKIN PARK . 
Dla chłopaka , który lubi Linkin Park dziewczyna , która lubi ten zespół będzie ideałem i odwrotnie ,
 wiadomo .


Dla chłopaka , który zwraca uwagę uwagę na tę część ciała to dziewczyna z fajną dupą będzie Idealna dla niego .

Jest mnóstwo przykładów . Chyba wiecie o co mi chodzi . Nikt nie jest w 100 % idealny pod każdym względem . Zawsze znajdzie się coś , co jednak nie jest OK , i nie mówcie , że nie :D
Piszę tą notkę , ponieważ często piszecie mi w komentarzach , że jest we mnie coś idealnego , albo po prostu to słyszę od ludzi których mam wokół siebie . Nie mogę się zgodzić z tym , co słyszę właśnie dla tego , że do IDEAŁU mi strasznie daleko . Dlaczego ? Dowiecie się w następnej notce . Ale jestem jak każdy , każdy jest jak ja . W całości idealnym po prostu nie da się być , proste chyba , no nie ?
Nie którzy oczekują od innych wzorowości wobec innych czy siebie , to też dziwne , bo  nikt nie jest idealny . Sami idealni nie jesteśmy , więc nie oczekujmy tego od innych  .

NIE JESTEM IDEALNA , NIKT NIE JEST .



Wpadłam tu na chwilę , bo w tej chwili zajmuję się podpisywaniem zdjęć i drobną obróbką ze wczorajszego pokazu koni  . Majówka która minęła  wczoraj ,  przebiegła całkiem nieźle , w sumie bardzo fajnie . Znajomi , Ogniska , gill , muzyka , spotkania. Będę miło wspominać .
Wczoraj na szybko wyskoczyłyśmy , ewa zrobiła mi kilka zdjęć . Takie o .



Obowiązki , mimo że miłe to wzywają . Do następnego .
ASK

21 komentarzy:

  1. Idealna nie jesteś, ale za to jesteś piękna i masz świetną figurę (według mnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie, masz idealną figure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. " ZDJĘCIA SĄ BRZYDKIE ZOBACZYSZ ŻE WYBIORĘ TYLKO ZE 3 "


    tsssssssssssssaaaaaaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EWA , przestań, przestań , przestań! Bo są brzydkie , musiałam wybrać , bo by notka była nudna beze mnie :D

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia ;D
    A piękny jest każdy, na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właściwie dla każdego człowieka ideał to zupełnie inna osoba niż dla drugiego. ważne jest, aby podobać się sobie :)
    cudna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny strój. iii... zdjęcia! :) :)

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs na moim blogu.

    Wygraj koszulkę CELINE PARIS od SHEINSIDE.


    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html
    Zachęcam do udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ideał?
    Na pewno jest ktoś dla kogo jesteś ideałem, dla osoby z którą spędzasz dużo czasu, sporo jej poświecasz, lubicie te same rzeczy czy nawet dla osoby którą możesz krótko znać. Więc jeżeli usłyszysz coś takiego nie ignoruj tego, bo możesz być ideałem dla pewnej osoby.

    A zdjęcia ładne, ciekawa bluzka :)
    Śliczny masz uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała manipulacja uczuciami ? , prosze cie ...

      Usuń
    2. Manipulacja uczuciami? Dlaczego miałabym to robić? ;3

      Usuń
    3. takie odniosłam wrażenie , ale spoko .

      Usuń
    4. W takim razie przepraszam ;3
      Chciałam tylko powiedzieć jak Ja rozumiem słowo "ideał" :)

      Usuń
  10. bardzo fajna stylizacja, świetnie wszystko dobrane! ;) plusy!

    OdpowiedzUsuń