środa, 29 maja 2013

FOTO | Justyna w roli głównej .

I dziś około godz 11:30 zaczął mi się długi weekend . Potrzeba mi odpoczynku , ale spokojnie.. nie nudy . Dziś troche lenistwa zaraz po szkole , troche nie . A planów ogólnych nie mam, ale mam zamiar coś ogarnąć , coś bardziej lub mniej produktywnego . 

Wczoraj dosyć spontanicznie wybrałam się na zdjęcia z Justyną oraz Moniką . Monia robiła za 'asystę' a Justyna robiła za 'modelinę' - jest ona nieźle rozciągnięta , więc od dawna miałam ochotę na zdjęcia z Justyną w roli głównej . Wczoraj wieczorem , bo po 19 zmobilizowałyśmy się i wybrałyśmy się na szybkie zdjęcia . Deszcz , błoto i  kałuże , ale wyszło całkiem nieźle tak sądzę . Nie zanudzam więcej . 

Po kliknięciu na zdjęcie pojawi się w mniejszej , być może wygodniejszej do oglądania wersji :) 


























24 zdjęcia to zaledwie część tego co udało nam się zrobić , więcej pojawi się na 

przy okazji zapraszam też na 

Jakiś czas temu dostałam wiadomość prawdopodobnie od osoby , która przegląda mojego bloga , że piszę , zę interesuję się fotografią a dodaję praktycznie tylko zdjęcia , na których jestem ja i moich autorskich zdjęć pojawia się niewiele , zdecydowanie mniej niż tych na których jestem tylko i wyłącznie ja . Pomyślałam, że w sumie trochę prawdy w tym jest , więc możliwe , że będzie pojawiało się więcej takich postów , a dla tych , którzy nadal czują niedosyt zdjęcia które robię JA pojawiają się częściej na stronach do których odnośniki dodałam wyżej  : )





37 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ;D
    Faktycznie nieźle giętka modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNE ZDJĘCIA :))
    Koleżanka chyba gimnastykę artystyczną długo uprawiała :))

    Pozdrowionka z 3city :)

    XO XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  3. the photos are amazing!!!!
    have a nice day ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wysportowana dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie zdjęcia mi się strasznie podobają! :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, Justyna prezentuje się nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie i ostatnie zdjęcie są wspaniałe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia :) spódniczka śliczna :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się we wszystkich !

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow! ile pracy trzeba było tu włożyć! mega, mega ! piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękna <3 jakim obiektywem były robione? heliosem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie, zakochałam się w tych zdjęciach. Bardzo przyjemnie się na cb patrzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja , wystarczy przeczytać kilka zdań i wiadomo , ah :)

      Usuń
  13. O kurde, ale genialne! Zachwycam się każdym zdjęciem po kolei <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia, bardzo artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna i giętka sesja : P

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudne zdjęcia!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. moim marzeniem jest być tak rozciągnięta :) przepiękna zdjęcia, dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje ,że wpadłaś ! Zdjęcia genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow great photos, love it! :)

    www.deluxefashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są boskie :)
    Urodzona baletnica :)
    Mega naprawdę :) A nawiasem mówiąc , dodaję na fbl do znajomych :)
    No i na blogu oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia:) Ile trwała ta "sesja"? Bardzo podoba mi się modelka i jej zwiewny outfit:DD W jakim programie przerabiasz zdjęcia? Totalnie przypadkiem weszłam na twój blog.... i ZAKOCHAŁAM SIĘ<3 Wszystko jest perfekcyjne od nagłówka po treść i zdjęcia!!! Będę wpadać często i oczywiście obserwuje:) Pozdrawiam i czekam na więcej:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. oja,jaka rozciągnięta,świetne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne, urokliwe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! genialne!
    http://4.bp.blogspot.com/-xjO-FTnLF3E/UaYUjQ-b7VI/AAAAAAAAG1k/gln3akDQ-F4/s1600/OBROBIONE+(14).jpg to najpiękniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetnego bloga <3 http://the-paradise-bird.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! Widać, że pochłonęły sporo pracy :)

    OdpowiedzUsuń