wtorek, 2 kwietnia 2013

ULUBIONE - gorąca czekolada ♥

mam coraz mniej pomysłów na notki , więc postanowiłam dodać coś z rodzaju serii tego , co uwielbiam , od czego jestem wręcz uzależniona .
Pierwsze co mi przyszło na myśl , to sfotografowanie i pokazanie tutaj mojej codziennej chwili odprężenia - duża porcja gorącej czekolady ♥
wiem , wieem , że to duuża porcja kalorii , ale potrafię sobie na takie coś pozwolić przy moim ogólnym jedzeniu sałatek i owoców w kółko ( to też tu się pojawi ) :D'
Po świętach powinnam przystopować ze słodyczami , ale nie potrafię się powstrzymać od codziennej porcji czekolady . mniamm . 








Jak patrzę na te zdjęcia to mam znów ochotę na czekoladę ♥


Jutro szkoła . Nie mam ochoty wracać do nauki . Przez te kilka dni tak niesamowicie się rozleniwiłam , że nie wiem co będzie jutro . Czeka mnie jeszcze dokończenie rysunku na konkurs . Czuję , że zajmie mi to resztę dnia . eh .

23 komentarze:

  1. robisz bardzo fajnie zdjęcia :)
    a tak kawa taka apetyczna, aż mnie urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm.gorąca czekolada,przed chwila skończyłam pić<3

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie i kalorycznie, ale trudno sobie odmówić takiej przyjemność . Dobrze, że jesz też dużo zdrowych rzeczy :) Jak przyrządzasz tą czekoladę ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taką czekoladę : http://alfex24.com/data/gfx/pictures/large/4/4/5944_1.jpg robię wg. przepisu (zalewam gorącym mlekiem - ale sypię więcej czekolady , niż jest napisane . ) . Na górę nakładam śnieżkę - http://www.gellwe.pl/typo3temp/pics/e9b9315c2c.jpg - też wg. przepisu , tyle, że też sypię więcej - jest gęstsza :) No i posypuję kawałkami czekolady :) SMACZNEGO :)

      Usuń
  4. narobiłaś mi ochoty na czekoladę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamila, ależ smaku narobiłaś ! <3 pycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem , że pycha ! ♥

      Usuń
    2. tylko szkoda że piszesz z anonima , podpisujcie się ludzie : )

      Usuń
  6. Ahhhh i przez Ciebie mam ochotę na czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno przepyszne ! :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm... Ja kocham. < 3 Ale najczęściej kupuję na Lodowisku. ; D
    Pysznie wygląda na zdjęciu.*o*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. mrrrr wygląda seksownie ta cieknąca pianka...mam skojarzenia

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, zrobiłaś mi smaka. *.*

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz wszyscy blogowicze mają ochotę na czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz to ja mam chęć na czekoladę. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam ochotę na upojną noc!

    OdpowiedzUsuń
  14. no to chodź !
    a i jeśli masz ochotę dalej mnie tak hejcić , to proszę tu : http://ask.fm/scottismylife . A nie tutaj : )

    OdpowiedzUsuń
  15. ooooo czekoloda <3 ładne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi na chwilę obecną czekolada zbrzydła :3
    Zapraszam na niedzielnego posta :))

    OdpowiedzUsuń