czwartek, 11 kwietnia 2013

spontan .

Dzisiejszy dzień dosyć spontaniczny  i śmieszny , w szkole całkiem ok , takie luzy .Kartkówka z matmy odwołana ale za to kart. z woku która mi nie poszła , ale mimo to zostałam pochwalona przez sorkę , że robię 'wybitne' zdjęcia . Miło było . policja - dużo śmiechu . dwa polskie i 4 za odpowiedz . Na historii poszłyśmy do biblioteki zagrywać .. ale przesiedziałyśmy całą lekcje bez sensu . To taki mały skrót szkoły .
Zaraz po wyjściu ze szkoły wybrałyśmy się z Justyną na spontaniczne zdjęcia + spacer . Było tak miło , tak ciepło że dosyć długa droga nad zalew sprawiła nam ogromną przyjemność . Na miejscu Justyna stanęła przed obiektywem , bo o to nam chodziło :) Zrobiłyśmy sporo zdjęć , które wyszły fajnie , ale niestety dzisiejsze słońce nie spisało się , światło nie było najlepsze w swej roli , ale no .. coś tam dałyśmy radę : )
Poniżej zdjęcia , które cyknęła mi na szybko Justyna , od samej stylizacji nie można nic oczekiwać , bo nie jest jakoś specjalnie 'wystylizowana' xd po protu wskoczyłam w te ciuchy na jedną , ostatnią lekcję dla wygody i prostoty :)







wyglądam tu na taką niziutką ..







a to zapowiedz dzisiejszego spontanu z Justyną . Mogę zdradzić , że planujemy coś poważniejszego .. tylko za dwa tyg . : )

Zaraz po zdjęciach wpadłam do domu , przebrałam się i pobiegłam na trening , więc dzień po brzegi wypełniony wszystkim co możliwe :)
teraz maluję paznokcie i piję gorącą czekoladę , więc chwila spokoju : )
ASK
miłego dnia / miłej nocy ! :)

EDIT .
jest to 200 post ! ♥

16 komentarzy:

  1. śliczna jesteś i te długie włosy blond...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, jesteś taka śliczna! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka z Ciebie!:) Ale wyglądasz dosyć poważnie;> a z opisu można wnioskować, że nie masz 18 lat;>
    Bardzo ładnie zdjęcia:)

    Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluza,świetne czarno białe zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. love this simple look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i klasycznie, czyli najlepiej jak może być :)
    Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta cała justyna chyba stóp nie myje ale brudne fuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jasne , że jak biegała po brudnej trawie to tak ma , a z resztą nie jest źle .

      Usuń
  9. no to fajny dzien:)
    ładna z ciebie dziwna

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyna* boże co ja pisze.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. nie trzeba już pisać, że piekne zdjęcia bo dawno już to powiedziałam... poza tym czekam na efekty tego czegoś `poważniejszego` ;)

    OdpowiedzUsuń