niedziela, 7 kwietnia 2013

red lipstick .

tę notkę 'piszę' już od wczoraj . Ale co chwilę coś lub ktoś odciągnie mnie od laptopa i tak wychodzi xd
Dzisiejszy post od początku do końca zaleję autoportretami , bo nie wiem co napisać .
Całymi dniami albo się uczę , albo gdzieś wychodzę , albo ktoś wpada do mnie albo przesiaduję przed laptopem . takie moje życie, niby nudne i monotonne , ale za razem ciekawe i zaskakujące mnie w każdej chwili  . Wczorajszy dzień spędzony fajnie . o . tyle powiem . Teraz ? jest ciekawie .

Dobra , to zdjęcia . Z powodu iż (:D) nie mam modelki ani nie mam fotografa pobawiłam się wczoraj w robienie autoportretów . Niby takie byle co , bo na modelkę się nie nadaję no i sama sobie zdjęć robić nie umiem xd Ale no wyszły takie zwykłe , najzwyklejsze portrety .






ok , to teraz trzeba się pouczyć i zrobić lekcje , bo potem nie będzie czasu , heh .
lecę po kawę ♥

30 komentarzy:

  1. jakim sposobem robisz sobie zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. statyw , lustrzanka z samowyzwalaczem , obiektyw do portretów i lustro w którym się odbijam . Po prostu ustawiam lustro , obok siebie statyw z aparatem i nakierowuję odbicie na siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ładnie :D wbijaj do mnie no xd :D http://tahomekazamsramteczaaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjecia;p
    świetna czapka;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jesteś przepiękna! Więcej takich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar kupic sobie Canona 1100d. Polecasz ?
    Mogłabyś trochę słów o nim napisac ? To moja pierwsza lustrzanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na pierwszą lustrzankę to zdecydowanie TAK : ) ten model to również moja pierwsza lustrzanka i trzyma się do tej pory , sprawuje się nieźle . Lustro idealne dla początkujących , w sumie współpracując z tym Canonem nauczyłam się wszystkiego o fotografii .. jak na amatorską lustrzankę ma sporo fajnych opcji i nawet nie tak trudno to ogarnąć : ) Świetnie leży w dłoniach , wagowo też nie najgorzej .. tylko nosić długo na szyi nie polecam , bo po pewnym czasie zaczyna to się odczuwać :P Podejrzewam że w zestawie z 18-55 tak ? w sumie na początek wystarczy .. na samo ogarnięcie ten KIT idealny . W sumie to polecam , na prawdę dobra lustrzanka . Menu też nie trudne do opanowania . Na automacie zdjęcia robisz na poziomie niezłej cyfrówki .. ale powyżej 'zielonego punktu' masz na prawdę zaawansowane funkcje , które polecam w pełni wykorzystywać , bo wychodzą niezłe efekty . A więc lustro dla każdego kto chce zacząć przygodę z fotografią tak myślę , na prawdę jest OK : )
      Mam nadzieję ,że w pewien sposób przybliżyłam ci ten model : ) jeśli chcesz coś więcej wiedzieć śmiało pytaj : )

      Usuń
  7. Ojej! Wyszło ślicznie, Ty jesteś śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądasz, niezwykle uroczo ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz:)
    sweter jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jestes i śliczne włosy ; ))

    www.majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie to jak najbardziej nadajesz się na modelkę :) bardzo ładnie wyglądasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna z Ciebie dziewczyna ♡ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój makijaż, włosy, zdjęcia... to wszystko sprawiło, że zostaje z Tobą na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz <3 jesteś taka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś piękna i robisz piekne zdjęcia, przeczytałam już i zobaczyłam, że to dzięki Canonowi 1100d... ale na pewno obrabiasz zdjęcia w jakimś programie , w jakim? poluję na lustrzankę do kwoty 2000 zł. i pewna blogerka poleciła mi Canona 600d.... myślisz, że to dobry wybór? czy moze wiesz cos na temat tego aparatu?

    OdpowiedzUsuń
  17. jestes piekna i robisz piekne zdjecia... przeczytałam i zobaczyłam juz, ze to dzieki Canonowi 1100d... ale czy obrabiasz zdjecia w jakims programie? poluje na lustrzanke i pewna blogerka polecila mi Canona 600d... Myslisz ze to dobry wybór? Wiesz moze cos na temat tego modelu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , to canonem 1100d robię zdjęcia a obrabiam w Zoner Photo Studio ale w niewielkim stopniu bo to dzięki ustawieniom w menu aparatu i dzięki obiektywowi 50 mm są tak ładnie zrobione :) Na temat canona 600d wiem niewiele a właściwie nic , bo z tym modelem styczności nie miałam , ale mogę polecić ci po prostu Canony . Jest to marka aparatów , która na prawdę nieźle się spisuje . Poczytaj może troche o canonie 6600d i popytaj , bo do akurat tego modelu nie mogę się wypowiedzieć : )

      Usuń
  18. swietne zdjecia! masz bardzo ladne wlosy :) zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie wspaniałe zdjecia!!!!!!! ej ty śliczna jesteś na maxa! fotogeniczna że HOHO! LOV!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetnie wyglądasz, piękna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. tutaj wyglądasz jeszcze piękniej... super:)

    OdpowiedzUsuń