piątek, 26 kwietnia 2013

PEŁNIA

Gorączka oraz ciągły ból głowy zatrzymuje mnie w domu, pod kołderką , w tej chwili z kubkiem gorącej czekolady . Tak , jestem przeziębiona - od kilku dni , przez co musiałam sobie odmówić kilku rzeczy , wyjść , jestem zła , że co roku wczesną wiosną łapie mnie przeziębienie . Ale na szczęście nie choruje zbyt często i zbyt poważnie .

Jestem załamana faktem , że dzisiejszy dzień tak szybko zleciał .


 Wczoraj wieczorem wyszłam na dwór zrobić kilka zdjęć księżyca , było ciężko bo chmury , a ogólnie zdjęć naszemu satelicie robić nie potrafię , bo wbrew pozorom proste to nie jest .





42 klatki , aparat na statywie , więc autentyczne ruchy chmur i księżyca . drgania drobne są , wiadomo .







 Pogoda jak widać słoneczna , jest cieplutko na dworze nawet o tej porze . Doczekaliśmy się . ah . 

15 komentarzy:

  1. uchwyciłaś wczorajsze częściowe zaćmienie księżyca super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne masz oczy <3
    Zmieniłam adres bloga na http://olkaaaaax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia księżyca;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh my gosh, you look so cute! love your eyes.
    X

    OdpowiedzUsuń
  5. tobie księżyc i tak wyszedł ładniej niż mi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co ile robiłas zdj w tym gifie ? znaczy w jakich odległościach czasowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Księżyc jest niesamowity :D i masz świetną bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. troszkę przesadziłaś z różem na policzkach :P
    Ale i tak jesteś śliczna, i robisz cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo wiem , ale nie potrafię nakładać różu :D
      dziękuję :*

      Usuń
  9. a mi sie wlasnie strasznie podoba Twoj make up! te kosci policzkowe *.* jestes taka sliczna ! B.

    OdpowiedzUsuń