piątek, 19 kwietnia 2013

false .

ASK
Co ludzi nakłania do obrażania innych ? Co nakłania innych do bycia kompletnie zadufanym w sobie ? Dziś spotkałam się z przypadkiem , który nie do końca jestem w stanie zrozumieć , co jakiś czas spotykamy kogoś 'fałszywego' ale no bez przesady . Chodzi mi dokładnie o to , że ludzie kompletnie nie myślą o innych . Są tacy , którzy nie mają nawyku odpowiedzialności o coś , co nie należy do nich . To chore , no nie ? Drugą sprawą jest to , że są tacy , którzy nie mają odwagi bądź zwyczajnie nie potrafią porozmawiać jak człowiek z człowiekiem , to też chore i żałosne za razem . Od razu ten ktoś skacze z mordą i nie potrafi wysłowić się jak człowiek , w dodatku wykrzykuje takie idiotyzmy , że nie da się tego słuchać . Wiem , że piszę chaotycznie , ale może choć część mnie zrozumie , że chodzi mi o formę szacunku do drugiego człowieka . To temat rzeka .. z szacunkiem lub jego brakiem spotykamy się codziennie .. codziennie doświadczamy tego lub tego . Albo mamy odwagę komuś zaufać lub nie . Albo ktoś ma odwagę porozmawiać jak człowiek lub nie , są różne , przeróżne typy ludzi .. każdy jest inny , ale tak dzikiego zachowania jakie mnie spotyka nie rozumiem .
Fałszywi ludzie są tu i tam .. wszędzie . Ludzie tacy z reguły nie mają jednej twarzy a kilka , potrafią być w jednej chwili tacy a w drugiej inni , potrafią kłamać prosto w twarz , potrafią zachowywać się przeróżnie . Ah , szkoda gadać , jaki ten świat jest fałszywy .. a ludzi poznajemy tylko 'z wierzchu' bo to co siedzi wewnątrz nich poznają nieliczni . Jestem wdzięczna , że mam wokoło siebie grupę ludzi dzięki którym nie jestem 'fałszywa' a i ja znam ich na tyle , żeby powiedzieć śmiało , że tacy nie są . o . 

Dziś kilka moich portretów , zwykłe .. tylko po to , żeby pokazać efekt nude na moich ustach : ) 'szminka' zrobiona z korektora w kredce ,, zamówiłam sobie prawdziwą szminkę w podobnym odcieniu , więc być może  będzie wyglądała lepiej niż korektor : ) 


i coś małego od mojego Bliźniaka , zdolnego mam braciszka :*
 cos idealnego do dzisiejszego tematu :

Woł mnie stoi tylu ludzi,
ale tak naprawdę żaden mnie nie zna
patrzą na mnie- pierwsze spojrzenie
ale wygląd nic nie mówi
bo nie liczy się zewnętrzna powłoka
lecz ta w głąb nas .




Wszystko się ułoży
wystarczy tylko chcieć
trzeba tylko czasu
by było ok   :  ) 




24 komentarze:

  1. fałszywi ludzię są wszędzie,gdzie się nie obejrzysz ale niestety tego nie da się zmienić,trzeba jakos z tym żyć,choć zbytnio łatwo nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz !
    zapraszam do siebie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, chciałabym być tak fotogeniczna jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzka fałszywość nie zna granic, niestety. :)
    Wszędzie jakaś fałszywa osoba się znajduje. :>
    Jesteś bardzo ładna. :)

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś tak fotogeniczna, że mój monitor nie wytrzymuje :d
    zapraszam do mnie
    http://ja-i-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale to wszystko napisałaś, śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetny blog !!!
    Obserwuje :)
    i nie ścinaj włosów bo masz cudne :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze napisane! Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda Twoja nude z korektora, ja swoją nude kupiłam w Inglocie i polecam Ci :). Kochana, trzeba wiedzieć że ludziom w tych czasach ufać się nie da.. są po prostu okrutni...
    pozdrawiam BERRIES

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! MAsz śliczne oczy ^^


    P.S. Super blog. Zajefajnie piszesz, na prawdę super się to czyta ^^ Obserwuję i zapraszam Cię do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. może post faktycznie trochę chaotyczny, ale zgadzam się z tobą w 100 procentach , dobrze to napisałaś. Ludzie chyba chcą dowartościować się hejtując innych , a przecież to jasne że nikomu hejty nie sprawiają przyjemności, i na pewno pogarszają komuś humor. Śliczne zdjęcia! Zazdroszczę ci twojej urody! jesteś przeładna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem baaardzo nie ufna i na palcach jednej ręki mogę policzyć ludzi, którym ufam w 100%. I owszem jest to spowodowane wszechobecną fałszywością niestety :/

    Śliczna jesteś!:)

    Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jetes bardzo ladna i zazdroszcze ci wlosow :) bardzo hehe , bardzo sympatyczny blog

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! Jesteś baaaaaaaaaaardzo śliczna *.*
    Zapraszam do do zadawania pytań http://we-forever-young.blogspot.com/2013/04/pytaniaaa.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie\!! ;0)



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne włoski masz :) ładnie zrobione kreska

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie ty masz piękne oczy !:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ilu ja już spotkałam ludzi fałszywych...
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie śliczne oczyska i włosy <3

    OdpowiedzUsuń