niedziela, 14 kwietnia 2013

deszcz , tęcza i koturny .

Wczoraj we czwórkę wybraliśmy się na Otwarte do Ekonoma ( nie nie zmieniam szkoły )  i na zakupy , kupiłam w końcu nową kartę do aparatu no ciuchy , kosmetyki , coś zjedliśmy , pogadaliśmy , pospacerowaliśmy , norma . Potem wybrałyśmy się z Ewą na szybkie zdjęcia .
Robiło się ciemno i zbierało się na deszcz . Zrobiłam dla niej troche fot , potem ja stanęłam na chwilę przed obiektywem , po chwili zaczęło padać no i pojawiła się tęcza : ) Co chwile padało i przestawało . Zdjęcia są , zaraz pojawią się tu na dole . Potem ewa po raz 2 stanęła przed obiektywem : ) Wczoraj wyjątkowo dużo ludzi się nam przyglądało co my robimy : D 


teraz dopiero zauwazyłam , że zrobiła się na tym zdęciu poświata - tęcza : )
 EWA debil :D :
Czy patrząc na ten gif tylko mi kręci się w głowie ? 

teraz Kawa , ciasteczka i polski . 
Wcinam ciastka a  chciała bym schudnąć z brzuszka . Też tak macie ? chcecie schudnąć , ale mimo to nie zabieracie się za to : D
nie no , trzeba się zmotywować i ogarnąć : )


miłego weekendu : )
ASK

49 komentarzy:

  1. bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo, a ten gif jest boski xd A i takie pytanko gdzie kupiłaś te jeansy ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w okolicznym sklepiku za około 40 zł : )

      Usuń
  3. fajnie!! ;-)0


    zapraszam do mnie


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka super!:)i zdjęcie 3 od dołu!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia. i ten deszcz, fajny efekt. :)

    zapraszam.
    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, no i świetny gif ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, moje nowe odkrycie ♥ obserwujemy ? jak tak, to mnie zaobserwuj, a ja potem cb ♥
    http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i bluzka naprawde mega <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wrzucisz moze zdjencie tej laski z gifa? elo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://scottismylife.blogspot.com/2013/02/zimna-zima.html
      dlaczego z anonima ? podpisz się .

      Usuń
    2. jestem niesmialy przepraszam

      fajna ona

      pozdrawiam z deszczowego Giżycka

      Usuń
    3. y , no spoko .
      bardzo fajna .
      pozdrawiam .

      Usuń
  10. nie tylko tobie się kreci w głowie patrząc na gif ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 ostatnich zdjęć - najlepsze :>
    Śliczne buty *.*

    Zapraszam: czarna-parada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś! *.* To zdjęcie z poświatą tęczy to istne cudo. :P
    hahaha co za giff. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz super zjdecia rewelacyjne obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne buty.
    Najlepsze zdjęcie gdy masz tak włosy w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pierwszym zdjęciu jesteś tak podobna do aktorki z mojego ulubionego serialu z Plotkary! :D
    ładne i pozytywne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chodzę do Ekonoma ;D
    Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. W marynarce się po prostu zakochałam! jej krój i kolor <3 Poza tym jestem zaintrygowana Twoją osobą, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję :)
    Rewelacyjna koszulka ^^ można wiedzieć skąd? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z second handu : ) ale na metce Primark : )

      Usuń
  19. Śliczne zdjęcia, naprawdę ale chmury na nich przerażające ! ; D A deszczyk nawet widać na niektórych zdjęciach ;p
    Obserwuję ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne zdjęcia <3 aleś ty sliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia^^
    ładna koszula

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia, cudne buty ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz:) zmieniająca się pogoda i czas przed deszcze świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  24. HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA !
    KOCHAM CIĘ PO PROSTU ! :D
    wyglądam jak debil - dobre określenie ! :D
    ludzie mają się teraz z czego śmiać tylko ! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. l o v e , l o v e , l o v e debil! ♥

      Usuń
  25. Świetna ^^ tak zwana perełka ;)
    A kociak straszny pieszczoch i łasuch ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne fotki ;))
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia, każde jest wyjątkowe ♥
    Bardzo podoba mi się żakiet oraz bluzka, która ma modelka na sobie :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjna marynarka ! :) i muszę powiedzieć, że świetnie wychodzisz na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialnie!! Nic dodać nic ująć! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia zrobiła Ci ta Ewa! a Ty ładnie pozujesz. i w dodatku masz świetny gust, w 105% podoba mi się to, jak się ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju, ale cudowne zdjęcia. *.*

    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnemu we wszystkim ładnie... genialne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, meeega fotki - całość na 6+ !! Zdjęcie na którym siedzisz i zarzucasz włoskami powala na kolana ;-) Zapraszam do wzajemnej obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz,a buty są cudne ;*
    Obserwuję :))

    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń