sobota, 9 marca 2013

ŻYJĘ

wydoroślałam .
Ale nie pod względem wyglądu , bo co do tego to nie koniecznie . Ale dziś podczas wieczornego spaceru uświadomiłam sobie , że się zmieniłam . Wiadomo - liceum , nowi znajomi - krok w przyszłość. Od pewnego czasu zwyczajnie nie bawią mnie sprawy , które nakręcały moje 'życie' jeszcze kilka miesięcy temu . Ale co ja gadam.. jestem tą samą Kamą , tylko trochę bardziej rozsądną i rozumiejącą świat . o .
We wtorek nasza pierwsza ' poważniejsza wycieczka ' naszej klasy i nie tylko . Wybraliśmy się do Warszawy . Teatr , Arkadia , miasto i muzeum . Śmiechu mnóstwo - jak to z nimi . Zakupy , autobus , spektakl i ten fajny całokształt . Fajnie było oderwać się choć na jedne dzień od rutyny szkoły .


 


bliźniaku ty  mój ! ♥
 Pierwszy raz tak dobrze bawiłam się w teatrze , piłam najlepszą kawę w życiu ( ze stacji Orlen ), widziałam P.Małaszyńskiego ,padałam ze śmiechu , ogarnialiśmy jedzenie , chęć kradzieży dzieci i mnóstwo , mnóstwo świetnych niecodziennych sytuacji .

 Dziś dzień kobiet . Kwiaty , życzenia , czekoladki . dzień bardzo luźny . Rano śniadanko zrobione przez tatusia w szkole dzień przywilejów i przytulania , a po południu dalsza część 8 marca .
 POZDRAWIAM ZAZDROŚNIKÓW ♥
Jakiś film ? może . ale chce mi sie spać .

18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci takiego świetnego dnia !! ja w Warszawie byłam tylko na rynku i w Centrum Nauki Kopernika . Było świetnie !!

    Zapraszam do mnie :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pula kocham Cię! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klasowe wycieczki! Ten niepowtarzalny klimat, masa wspomnień i wygłupów ;)
    Co do kawy, ta na Orlen jest chyba rzeczywiście najlepsza jeśli chodzi o stacje benzynowe!
    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, Warszawa! :) po fotorelacji widzę, że wycieczka bardzo udana.
    śliczne masz te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytynwwwwwwwwwne zdjęcia *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;D
    Widać, że wycieczka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tamtym tygodniu byłam w Warszawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co takiego o tej odżywce wyczytałaś? :) Mnie ona jeszcze nigdy nie zawiodła ;) I żadnych szkód nie wyrządziła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :3 Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam coś na temat tego właśnie bólu paznokci , podobno jeszcze bardziej się rozdwajają i pod paznokciami robi się coś w stylu zaczerwienień a potem to przechodzi w coś w rodzaju zapalenia ( to przypadek jednej z moich znajomych , podobne sprawy wyczytałam w necie ) . Sądzę , że mimo wszystko nie u każdego by występowało 'takie coś ' no ale jednak troszeczkę obawiam się o swoje paznokcie , nie są one w tak strasznym stanie , żeby tak ryzykować , a więc postawiłam na razie na sprawdzoną odżywkę z Verony : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ten ból paznokci miałam przez chwilę, ale to nie było na wszystkich paznokciach. Teraz jest już bardzo dobrze i nic mi się nie dzieje :)

      Usuń
  11. tylko zebys sie nie zapedzila w tym dorastaniu bo warto miec w sobie cos z dziecka :)

    zazdroszcze ci malaszynskiego
    uwielbiam go
    ja sie pochwale ze widzialam zakoscielnego :P a co nie bede gorsza

    OdpowiedzUsuń