sobota, 23 marca 2013

rok i 13 dni .

Wręcz wstyd mi , że przegapiłam rok istnienia mojego bloga .Minął 13 dni temu . Przez ten rok sądzę , że osiągnęłam dużo zważając na to , że ten blog od początku prowadzę tylko i wyłącznie dla siebie i nie patrzę na cyferki . Ważne jest dla mnie to , że są i mam nadzieję że będą tu ludzie , którzy wracają tu , przeglądając wszystkie notki . To miłe .
Dziś dzień poza domem , wczoraj w sumie też .
Nie mam siły i ochoty się rozpisywać , proste że lenistwo znów mnie dopada i to chyba taki główny powód , eh , eh .




świeżo wyciśnięty soczek ♥


 tęskniło się za takim niebem , aj tęskniło ♥
spać , spać , spać !


10 komentarzy:

  1. zdjęcia są na prawdę dobre i masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. twój blog jest naprawdę świetny :D
    cudowne są te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ale ty jesteś śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zdjęcia *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę kolejnego roku i 13 dni :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jaką masz świetną czapkę:) gratuluję roku bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny ten blog, życzę kolejnych lat i wytrwałości :)
    obserwuj - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie ma klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz!
    Wesołych Świąt;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zrobiłaś zdjęcie księżyca?

    OdpowiedzUsuń