niedziela, 3 marca 2013

nowe życie tel . - tanie rozwiązanie .



weekend kończy się leniwie . Zaczęty leniwie kończy się tak samo . Tyle  , że wczoraj działo się troche więcej . Pogoda wręcz zachwyca. Słońce , błękitne niebo ahh. Tyle , że ten okropny wiatr i troche chłodny powiew powietrza . Mimo to w tej chwili wybrała bym się na spacerek . Ah , nie mogę się doczekać , kiedy na termometrach temp. będzie przekraczała 25 stopni , siądziemy na rower i będziemy jeździć nieskończoną liczbę km. w szortach , okularach przeciwsłonecznych , z muzyką wydobywającą się z telefonu i oglądanie zachodu słońca zawsze w tym samym miejscu . Litry zjedzonych lodów , litry wypitej wody . Mnóstwo dziwnych zdjęć , mnóstwo ploteczek , imprezki i oglądanie gwiazd w nocy leżąc na mokrej trawie . Dajcie mi to już i teraz .
Dobra.. rozmarzyłam się :D
Dziś muszę się nauczyć na jutrzejszy sprawdzian z chemii . Sporo materiału do ogarnięcia , więc zaraz się za to biorę .
Ale najpierw pokarzę wam to co , wczoraj wieczorem udało mi się zrobić . Zmianę 'wystroju zewnętrznego ' moich tel planowałam od dawna , ale nie mogłam się zdecydować na co postawić . Ale wczoraj w przypływie delikatnej 'weny' nabazgrałam to :

smartfon Samsung pocket . Lakier jasno różowy + błękit. ( po prawej stronie to stopiony plastik , wygląda to paskudnie , wiem :D )

LG swift , lakier biały + czarny .
 Te coś namalowałam lakierami do paznokci . Z pozoru prosta sprawa , ale tylko z pozoru :D Każdemu polecam , bo warto się pomęczyć ale nie wydawać pieniędzy na nowe obudowy z grafiką . Fakt , to nie jest to samo , co drukowanie grafiki na plastiku , ale to tanie rozwiązanie , dobra alternatywa .

A teraz biorę się za jedzenie  , a potem chemia : )
sałatka , kanapeczki  i hibiskus ♥


Zbliżający się tydzień minie szybko tak samo jak poprzedni , tak myślę . w wtorek stolica - choć byłam już tam tyle razy.. jedziemy po raz kolejny ! :D
pozdrawiam , miłego zbliżającego się tygodnia : )
FACEBOOK
ASK

10 komentarzy:

  1. nawet nie wiesz, jak mocno też tęsknię za latem :(
    kozacki masz ten telefon! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lata, lata , lata , lata chcę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze troche .. i rowerek ! ♥

      Usuń
  3. To jest chemia haha nie mogę :D
    Aż mi zaburczało w brzuchu na widok pysznych kanapek :3
    Ah !
    Zapraszam na niedzielnego posta :3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny telefon z " Keep Calm and Smile " :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia !!
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyszło Ci to odnowienie telefonu :)
    mam taką samą chemię!

    OdpowiedzUsuń