sobota, 30 marca 2013

Happy Easter !

mój nr. 1 sprzed kilku lat wraca na moją play listę . Wspomnienia , wspomnienia !

Dzisiejszy dzień to głównie przygotowania do świąt . Ciacha , jajka , pieczeń i takie durnoty .
Od jakiegoś czasu mam chwilę , żeby posiedzieć spokojnie , więc zabrałam się za dodanie jakiegoś tam posta .


i u mnie pojawił się zając przed domem xd




a więc WESOŁEGO ALLELUJA ! Życzę sobie i wam cierpliwości co do nadchodzącej wiosny ( bo mi osobiście cierpliwości brakuje ) , tradycyjnie smacznego jajka i słodkiej babki , a co najważniejsze - mnóstwo uśmiechu ! :)

ja teraz z herbatką z hibiskusa , muzyką i gg mam zamiar się odprężyć .
Do następnego ♥
ASK ASK ASK ASK ASK ASK

11 komentarzy:

  1. lubię ta piosenke;)
    Wesolych swiat;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj <3 Jakie piękne zdjęcie z rzeżuchą :D
    Zapraszam na sobotni wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego :)
    Ładne zdjęcia :]
    Fajny śniegowy zając :D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie przygotowania, przygotowania, bardzo ładne zdjecia!:)
    wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Twoim zdjęciom chociaż trochę ukazała mi się wiosna ;))

    OdpowiedzUsuń