niedziela, 10 marca 2013

dajcie lata.

Wpadłam na chwile ,  żeby dodać kilka zdjęć z piątku . Są to zdjęcia , które zrobione zostały zaraz po szkole , więc w sumie właśnie tak wyglądałam w szkole 8 marca .
***
Pogoda nas nie rozpieszcza , ciężko wytrzymać  na dworze dłuższą chwilę , ale radzimy ,radzimy sobie . 
Jutro szkoła , powinnam nauczyć się fragmenty 'Pana Tadeusza' na pamięć ( w sumie jakby umiem ) i wykuć słówka z niemieckiego na pamięć . Nie mam na to czasu i chęci .


na zdjęciu po lewej jakieś inne kolory ;x
sweterek - C&A

A i mam prośbę .. jeśli ktoś już musi \ wyrażać swoje negatywne opinie na temat tego jaka jestem brzydka , głupia i prosta to wyżyjcie się na ASKU i nie zaśmiecajcie mi tutaj bloga , proszę : )

Pozdrawiam , miłego końca weekendu :)

10 komentarzy:

  1. u mnie dzis od samego rana pruszy snieg
    i gdzie ta wiosna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś Ty piękna ;___; <3 Oddaj mi swą urodę :D
    Zapraszam na niedzielny wpis :>

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia, mimo wielu prób nie udało mi się zrobić takich zdjęć sobie.

    xoxo, aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna jesteś *o* Ładny sweterek <33

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely shots and nice striped top!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam twoje włosy ! :) no kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię niemieckiego :/
    Jak Ci poszła chemia? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń