środa, 20 marca 2013

20-03-2013 .

Co mam powiedzieć ? Dawno nie pisałam ... nie mam zdjęć ani jakiejś konkretnej weny do pisania .
Trochę odzwyczaiłam się od dodawania tu notek .. nie mam praktycznie chwili wolego , a więc jakoś konkretnie nie brakowało mi pisania . Przez te kilka dni czasem zastanawiałam się nad tym , czy dalej prowadzić tego bloga .. bo skoro jakoś mi tego nie brakowało , to była bym w stanie odzwyczaić się na dobre . Ale .. chyba warto jest dodawać norki co jakiś czas .. nawet takie byle jakie jak ta :P
Przez te dni tak jak już pisałam nie miałam zbyt dużo czasu , żeby usiąść i zwyczajnie chociażby .. pomyśleć o różnych ( zagmatwanych ) sprawach tylko robiłam to gdzieś tam w między czasie .
a więc tak w skrócie .. odwiedziłam konie i troche przypomniałam sobie jak to jest pojeździć sobie trochę , szkoła , nauka , TKD , rodzina , nowe rybki ( tamta zdechła , ale csiiii ) , dużó śmiechu jak to u nas itd , itd .
Zima nie odpuszcza , aler nie będę się rozpisywać na ten temat , bo.. każdy ma okna xd

Aby nie była to pusta notka dodam zdjęcia jednych z moich zdobyczy wczoraj . Dwie rzeczy , które chyba uszczęśliwiły mnie wczoraj najbardziej , oprócz kilku innych :P ale no są to.. Buty ! kolejne .. nie jestem butoholoiczką ( bo mam ich wciąż za mało , żeby tak twierdzić ) ale każda dziewczyna czy kobieta powie wam , że BUTÓW nigdy za wiele !

12 cm ; 3 cm .


więc tak .. butów nigdy za wiele , więc już zacieram łapki na kolejne , bo mam upatrzone :D

A teraz padam z nóg , nie poszłam na trening bo.. bo mój kręgosłup znów daje mi się we znaki . Cóż poradzić.. No ale .. ściągi na historię dla 8 osób same się nie napiszą ( bo tym razem moja kolej ;P ) więc do następnego :)

13 komentarzy:

  1. Te pierwsze bardzo ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne trampki, można wiedzieć gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki mały sklepik z butami .. nawet nie wiem jak się nazywa :)

      Usuń
  3. bardzo mi się podobają:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe trampki są fajne, u mnie niestety szybko byłyby szare:P

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne są te buty na koturnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie pary butów prześliczne, ale jednak jestem wielbicielką tych nieco bardziej wygodnych, czyli TRAMPEK :D. I jeszcze klasyczny, biały kolor, super są. pozdrawiam, xoxo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń