środa, 20 lutego 2013

udawana koronka.



Dzisiejszy dzień.. zaczął się ponuro i tak trwa w tej ponurej atmosferze , dziwnie . Zostało tylko tych kilka ferii , ale.. ja już bardzo chętnie jutro rano bym wstała z łóżka ze świadomością , że za chwile mam być w szkole . Nie ze względu na naukę - mówiłam już , ale ze względu na to , że chcę już do ludzi !
No bo tak w ogóle zastanówmy się po co mamy potrzebę znajdowania się wśród ludzi ? ( nie mówię , że każdy , bo są też tacy ludzie , którzy wolą trzymać się z daleka od wszystkich ) Osoby , które towarzyszą nam codziennie stają się nam bliżsi , z każdym dniem , z każdą godziną . Po pewnym czasie zaczynamy przyzwyczajać się do ludzi , którzy sa obok nas . W pewnym momencie mamy uczucie , jak byśmy znali się od zawsze . Potrzeba przebywania z innymi we mnie jest od zawsze , zawsze jest koło mnie ktoś z kim mogę pogadać , pośmiać się i popłakać kiedy potrzeba . Lubię ludzi za to , że są . Lubię poznawać nowych znajomych , nawiązywać kontakty .
Dziś na sobie miałam bluzę , którą kupiłam dawno temu . Założyłam ją dziś dopiero drugi raz a już ją lubię , zauroczyła mnie nie banalnym wzorem i tym że jest w kolorze szarym - lubię , lubię  . Cała pokryta jest ciekawym printem imitującym coś w rodzaju koronki .




Miłej środy !

35 komentarzy:

  1. CZEKAMY NA FILMIK! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tobą w roli głównej!!!!

      Usuń
  2. Przestań być taka ładna T.T
    Bardzo ładna bluzka :D
    Zapraszam na środowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawaiam się , że nie mogę przestac ! :*

      Usuń
  3. Też mam taką potrzebę przebywania wśród ludzi, ale czasami wolę pobyć sama.
    Dobra ta bluza ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa ta bluzeczka :) a Tobie do twarzy z tymi okularami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam, że to koronka! <3 Świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam tak samo jak ty. Im więcej czasu przebywamy z ludzimi to tym bardziej chcemy z nimi być i coraz częściej . :) B.fajny post :)+ naprawdę ładnieCi w okularkach ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluzka :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ! podoba mi się sweterek . ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :D
    Ładnie Ci w takich okularach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i modny sweterek!

    Zapraszam do mnie ... Obserwuję i mam nadzięję że się odwdzięczysz... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta bluza! gdzie kupiłaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz śliczne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo ty masz jeszcze ferie a ja już dawno o swoich zapomniałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podobają Twoje włosy ;)) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To nic, napiszę jeszcze raz. :D Śliczne włosy. *__*
    +zostaję na dłużej. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym mogła ciągle mieć ferie i wakacje, a z ludźmi z którymi się przyjaźnie spotykałabym się na codzień :D śliczna jesteś i cudowną masz bluzę ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka ładna jesteś !
    oo Canon widzę, mogę wiedzieć jaki model i jaki obiektyw masz?:>
    +może obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  19. udawana koronka udawanej modelki hue hue hue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie próbuję udawać modelki . Wszystkie żale do mnie na ask.fm/scottismylife i nie hejtować mi tu !

      Usuń
  20. śliczny sweterek :)
    PS : Zapraszam na konkurs w którym do wygrania jest sukienka :)

    OdpowiedzUsuń