sobota, 2 lutego 2013

My !

Zima ? gdzie zniknęła ? W taką pogodę nie chce się wychodzić z łóżka to co już powiedzieć z domu . Ostatnie dni mijają strasznie szybko . Tydzień przeminą w mgnieniu oka.. pewnie dla tego , że TTTYYLLLEE sie działo .  A i nie wspomniałam tym jeszcze że zdałam egzamin z taekwondo o 2 stopnie ! Ale to już za mną i trzeba się przygotować do nast. egzaminu w maju ...
Mam takie wrażenie , albo ludzie na prawde za często coś ukrywają . Nie mówie że ja nie , bo też mam sprawy , o których nie rozmawiam ze wszystkimi , ale to nie zmienia faktu , że wśród ludzi z mojego otoczenia występuje coś w stylu : pogadam z tobą o pogodzie , nic konkretnego . Nie , nie jest tak u wszystkich .. ale dziwi mnie to , że ktoś chce coś powiedzieć , choćby coś najbardziej banalnego , coś o sobie , ale sie tego boi ? tak , boi sie . Podziwiam tych , z którymi mogę otwarcie porozmawiać , bo lubię rozmawiać o czymś innym niż banalne sprawy do tyczące pogody , ludzie !
A i druga sprawa , dziwne w śród nas jest jeszcze to , że myślimy , że wzrokiem da sie przekazać wszystko , albo wręcz przeciwnie -  coś ukryć . Tak , no w sumie nasze oczy mówią wiele , ale to gapienie się z trumiennym wyrazem twarzy , albo uśmiech od ucha do ucha .... to mówi wiele , już mam pewne doświadczenia co do tego , i wiem co to znaczy , ale ... ale no to fajne , że ktoś potrafi napisać, pogadać ( tu mogę rozwijać kolejny temat) ale są też ludzie , którzy boją się odezwać, heh!

Puentę dopiszcie sobie sami .


Dziś mam sklejkę zdjęć . Zdjęcia w moich ulubionych , najwygodniejszych ciuchach , a dokłądniej bluzy , Tak , to moze być dziwne , ze tak właśnie czuje sie najlapiej bla la . Na tę część garderoby w garderobie ( :D ) brakuje mi miejsca , a wczoraj kupiłam kolejną sztukę. Dobra , to tutaj macie moje najprostsze , i najukochańsze , te w których czuję się najlepiej ( malutka cząstka , tego co mam ) :
New Look | New Look | Top Man | Primark | Umbro | SoulCal | nn | New Look

Lece na busa , zakupy , szpital ....

21 komentarzy:

  1. super zdjęcia i nowe ciuszki też mi się podobają ;))
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :** :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne bluzy ;D
    osobiście preferuję sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne bluzy<3
    szukalam takich ale nigdzie nie moglam znalezc;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! :) Najbardziej podoba mi się niebieska *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam model aparatu! <3

    fajne bluzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wlosy aparat wlosy aparat wlosy aparat <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sklejka :) świetne bluzy masz! obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w Twojej różowej(?!) bluzie <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś jeden facet zaskoczył mnie, wyczytując z moich oczów naprawdę sporo.
    Świetne zdjęcia . Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie ty massz śliczne włosy *.* jaki to jest aparat ?

    + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super kolorki tych bluz!

    OdpowiedzUsuń