poniedziałek, 18 lutego 2013

kolejny tydzień zaczynamy .

Kolejny tydzień , tydzień , który niewątpliwie minie bardzo szybko . Za tydzień o tej porze będę już po lekcjach , ale jeszcze tydzień zamulania . Ten 8 tydzień w roku 2013 zaczęłam od przedpołudnia z kuzynką , dom a potem zdjęcia . Zdjęcia były.. tak na szybko , bo strasznie zziimno jest. Czekam aż ten śnieg w końcu zniknie i mam kilka pomysłów no i mam nadzieję , że wyjdzie fajnie i uda mi się ogarnąć to wszystko . A więc - śniegu znikaj , niech w końcu będzie ciepło !





Teraz moja ukochana lista z muzyką , słuchawki i tak lubię spędzać wieczory . Zaraz coś w domu znów zacznie się dziać , bo ma ktoś tam wpaść . Ale ja i mój mały azyl zostajemy w zamknięciu . o .

9 komentarzy:

  1. fajne zdjecia

    to prawda, strasznie zimno sie zrobilo

    OdpowiedzUsuń
  2. do twarzy ci w okularach <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama nie przepadam za śniegiem. Na szczęście tego już nie ma u mnie :-)
    Bardzo ładne robisz zdjęcia ;__; Sama chyba muszę zainwestować w dobry aparat T.T
    Zapraszam na poniedziałkowy wpis :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne jest to zdjecie herbatki :)
    ja tez czekam az snieg stopnieje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śnieg to zło ;p
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto ci robił te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń