piątek, 8 lutego 2013

ferie, Justyna i nadzieja .

Cóż to jest ta nadzieja ?
Według Wikipedii : Nadzieja - życzenie zaistnienia określonego stanu rzeczy i niepewność, że tak się stanie. Pojęcie nadziei traci sens przy wartościach skrajnych subiektywnego prawdopodobieństwa sukcesu. Przy 100% odczuwamy jedynie emocje pozytywne, głownie radość, a przy 0% negatywne, zależne od tego czym są dla nas niespełnialne (w zakładanym przedziale czasowym) oczekiwania.

Nie wiem czy tylko ja tego nie rozumiem tak ' do końca ' czy każdy ma coś w sensie ' ja myślę inaczej ' . JA osobiście nie mam definicji owej Nadziei , to można powiedzieć uczucie , czy raczej stan , który występuje w nas , w naszej głowie , w naszych myślach . Każdy wywołuje u siebie uczucie nadziei sam , indywidualnie , tak myślę . Można mieć nadzieję w stosunku do wielu rzeczy , do osób , do uczuć . Można powiedzieć : Mam nadzieje że kupie sobie coś tam  ... Mam nadzieję że dostanę coś tam ... : albo : Mam nadzieję że mnie kocha .... Mam nadzieję , że z nim / nią będę ... Mam nadzieję , że coś do mnie czuje ... . To uczucie nadziei dotyczy tych wielu przyziemnych spraw i tych , które są dla nas ważne , czasem baardzo ważne . Ciężko jest uwolnić się od tego właśnie stanu , tak myślę . Ja.. ja nie jestem osobą , która ma często Nadzieje na coś... często to wytłumaczyć , bo ja wiem , że jeśli ktoś ma na coś nadzieje , to albo to coś się spełni i będzie pięknie , albo sie zawiedzie i nic z tego nie będzie . Więc po co mi coś takiego . Z drugiej strony jestem podobno osobą która umie narobić nadziei . co to znaczy ? Niech ktoś mi powie .

Zdjęcia  z Justyną S. w czwartek . Na szybko po lekcjach przed treningiem , fajnie że sie na to zdecydowałyśmy , bo chyba wyszło fajnie . 
fot ja.













na deser Julia mój cudaczek , takie dzieci to ja lubie . Jestem dumną ciocią ^
 
Canon EOS 1100d + 50mm f/1.8 II

Mlekołaki , gg , dobra muzyka tak lubię spędzać wieczory . Ferie się zaczęły leniwie , ale miło . Zobaczymy co przyniosą przyszłe dwa tygodnie bez szkoły .
Miłego weekendu !

29 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo urocza i sweterek również ładny :) Wydaje mi się, że idealnie by pasował do niego jakiś naszyjnik lub apaszka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wszyscy myslą że to ty ;D
    Ludzie, Lorenn jest jeszcze ładniejsza :D
    to tylko modelka dla niej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie , chociaż napisałam wyraźnie że to Justyna eh :D
      : )

      Usuń
  3. Ładnie napisane o nadziei. Szkoda, że ona czasem tak boli, gdy coś nie wyjdzie...
    Zdjęcia śliczne, a modelka b.ładna. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęsciara ! Masz dwa tygodnie bez szkoły :< Moje się już kończą.
    Bardzo ładne robisz zdjęcia. Myślisz o tym by się tym zająć w przyszłości ? :)
    Ja sama nie mam swojej definicji nadziei... :<
    Zapraszam na wpis po tygodniowej przerwie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym , ale to chyba jednak takie hobby : )

      Usuń
  5. jak dla mnie to nadzieje wywoluje kazdy u siebie indywidualnie ale tez moze druga osoba wywolac nadzieje poprzez niektore zachowania w stosunku do nas;)
    ja to glownie chyba nie mam nadzieji na cos,tak mi sie wydaje,bo mowi sie i to nie bezpodstawnie
    Nadzieja matka glupich;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. robisz cudowne zdjęcia . nie rozumiem tylko czemu wszyscy myślą, że to ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję : ) być może dla tego , że tylko patrzą na zdjęcia , nie znają mnie z bloga i nie czytają tego , co napisałam : )

      Usuń
  8. i kto to mówi! :)
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JAKIE ŚLICZNE ZDJĘCIA *.*

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3

    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :) piękne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia,właśnie zastanawiam się nad zakupem takiego obiektywu co Ty amsz ,bo już mnie nudzi kit :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękne zdjęcia *.* i oczzzzzzzy !

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, piękne, piękne! takie naturalne, takie uwielbiam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i jeszcze tak naturalnie :) Bosko !

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, bardzo naturalne :)
    Modelka ma piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia ;) bardzo podoba mi się sweterek i włosy *.* od zawsze chciałam mieć ciemne włosy i nawet myślałam o farbowaniu ale się boję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Znakomite zdjecia! :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń