czwartek, 14 lutego 2013

2 pary oczu .

jak tam wasz 14 luty / czwartek zwany Walentynkami ? Mój ? to wszystko wyjaśni się dalej -> Dziś rano pojechałam z tatą do okulisty i od dziś mam nosić okulary , których nie mam zamiaru nosić :P Okulary mam na stałe , możliwe że się przyzwyczaję , ale na razie nie jestem do nich przekonana . Potem małe załatwianie przeróżnych spraw w różnych urzędach , nowy telefon i suszarka do włosów a i torba .  A co do dzisiejszego 'święta' nie obeszło się bez cudownych walentynek i miłych słów :)  wszystkie gesty doceniam i bardzo się cieszę .

Moje nowe szkła prezentują się tak :




wyglądam... eh , sami ocencie , bo ja mam podobno za niską samoocenę .

18 komentarzy:

  1. Do twarzy ci w okularkach! super! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to naprawdę Ślicznie ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ślicznie Ci w okularach. Ja też muszę nosić, nie na stałe, ale muszę. Też nie mogłam się z początku przyzwyczaić i cały czas mnie głowa bolała, ale miałam też zaciesz z początku, bo mi się wydawało, że widzę w jakości HD . hehhe xd + chciałabym dodać, że masz przepiękne, przecudowne włosy !!! ♥♥♥♥♥♥♥

    Zapraszam do mnie :)
    pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna *__* Oddaj mi swoją urodę hihi :3
    Zapraszam na czwartkowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Omatko, chcę tak wyglądać :( Masz przepiękne spojrzenie i uroczy uśmiech! I taką idealną, porcelanową twarzyczkę. Cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz jak gimbus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę :)
      jeśli chcesz się wypowiedzieć to zapraszam tu: http://ask.fm/scottismylife .

      Usuń
  7. ok pani profesor juz ide

    OdpowiedzUsuń
  8. ja do swoich się nie przyzwyczaiłam i noszę soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy dzień więc nie wiem jak będzie : )

      Usuń
  9. Pasują Ci :)
    Moja kolezanka ma bardzi podobne i wyglada fatalnie. .

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bardzo ładnie, mam prawie identyczne zerówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie same zerówki. Świetne zdjęcia :)




    Oliwkaaja.blogspot.com
    + obserwuję, i liczę na to samo jeśli nie obserwujesz mojego bloga :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie w nich wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pasują ci okulary,fajnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie Ci w takich oksach :)

    zapraszam do siebie :)
    http://maly-swiat-malej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń