poniedziałek, 7 stycznia 2013

zdjęcia | dziękuję ♥

Na sam początek chcę wam podziękować , że jesteście i że jest was ponad 200 a wyświetleń jest ponad 14 000 : ) To miłe , że jest tu grupa osób , która czyta moje durnoty i ogląda te zdjęcia . Dziękuję nawet tym 'anonimom' , którzy są tak zabawni , że czytając ich wypowiedzi dziwię się , że ludzka wyobraźnia aż do tego stopnia nie ma granic , eh , mimo wszystko jeszcze raz dzięki ♥
Nie pisałam kilka dni z braku zdjęć i z braku czasu : ) teraz muszę nadrobić blogowe zaległości , poodpowiadać na komentarze : )
JUZ POD KONIEC TYGODNIA zakończenie LOSOWANIA : ) 
Co się działo u mnie przez ten czas ? wiele miłych i zaskakujących rzeczy , które mimo wszystko urozmaicają mój czas . Po tej świątecznej przerwie jeszcze ( nie wiem czemu) nie mogę się przyzwyczaić do takiej codzienności ( ciekawe jak będzie po wakacjach^^) . Mimo wszystko jest ok , nauczyciele opuszczają dużo lekcji , przez co mamy okienka , ale też jest sporo nauki niestety . 
Dziś zdjęcia mojego dzisiejszego szkolnego stroju . Zdjęcia robiła mi Marta zaraz po szkole więc wiadomo , wyglądam tak po dniu w szkole :D sporo ich wyszło ; p 
a takie rumaki biegają same po mojej miejscowości :  D



słodziutki , no nie ? :D










na FB udostępniłam to zdjęcie co sądzicie o takiej przemianie ? :  )
lecę ogarnąć coś do jedzenia , pa kochani ♥

40 komentarzy:

  1. U mnie też sporo nauki, ale niedługo ferie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, świetne te koniki !

    podobna jesteś do gumisiów! takie skojarzenie :) ale śliczne zdjęcia, jest w nich klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ,do gumsiów , dobre ! - jeszcze nie spotkałam się z takim skojarzeniem na mój temat : D

      Usuń
  3. ale ja lubię takie zestawy, cały mi się bardzo podoba! Masz piękne włosy ♥
    i konie, przepiękne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. przemiana bardzo fajna, ale nie odważyłabym się chyba ściąć tak długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny strój, w podobnych zwykle chodzę do szkoły :)
    A co do przemiany, hmmm obydwie wersje są fajne, ale zostaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie choruje sporo nauczycieli, ale juz za tydzien ferie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż;)
    pozdrawiam !;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale dupe to masz zarąbistą nie no fajna dupa z ciebie ;o :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko cała prawda <3

      Usuń
    2. tak , tak , miło ♥

      Usuń
  9. Rzeczywiście, słodziutki ten konik <3 Jaką masz uroczą bluzkę w kwiatki!Cała stylizacja jest świetna.Za niedługo ferie,a więc 2 tygodnie odpoczynku,potem tylko odliczanie dni do wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. blonii . ♥♥ <3 włoski twoje sa sliczne , uzywasz jakiś specjalnuch szamponów itp .?
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic z tych rzeczy : ) odsyłam do notki o moich włosach : http://scottismylife.blogspot.com/2012/12/moje-wosy_19.html
      dzięki :*

      Usuń
    2. jestem pod wrażeniem . <3 moje marzenie to mieć takie włoski jak ty . <3 ;* pozdrawiam bardzo serdecznie . <3

      Usuń
  11. masz cudowne włosy! i bardzo podoba mi się Twoja czapka.
    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty ładna jesteś *_*
    Fajny blog i posty. Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili.Będzie mi miło jak wpadniesz.Pozdrawiam.
    A. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje :) śliczznie wyszłas na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle prześliczne zjęcie ;) Zrobie wyjątek, możesz nie wstawiać banerka i i tak wziąść udział w Candy pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia *.*
    Obserwuję, by mieć wgląd na więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka jesteś sliczna, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blogg :)


    skomentujesz albo zaobserwujesz?!- odwdzięcze się :)
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. siódme zdjęcie od dołu cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne wlosy. takie delikatne fale. lokowka czy natural ? :)))
    i ogolnie super fotki

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam chciał bym zaprosić na nowo powstałą stronę internetową.
    Gejms Hejter

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia! ;D
    gratuluję tak imponujących statystyk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś po prostu piękna <3 <3 <3

    zapraszam do komentowania mojego bloga http://ja-i-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Masz cuuuuuudowne włoski!!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz śliczne włosy ;) Zazdroszczę takich ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się Twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna kobieta, świetny look! :)

    pozdrawiam,
    Desire

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne zdjęcia, ale to jak zawsze;)

    mam taką sugestię (oczywiście tak tylko, bo wszystko jest pięknie)
    czy dobrze jest wszystkim czytać taką małą czcionkę w jasnym kolorze?
    *mimo, że jest ładna i pasuje do cb... może warto chociaż rozważyć małą zmianę.
    (to taka moja luźna propozycja)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no możliwe , spróbuję coś na to poradzić : )

      Usuń