sobota, 12 stycznia 2013

uśmiech : )

Kolejny tydzień szkoły itp. za mną . A co w tym czasie się działo ? Próbny egzamin z taekwondo , nie jestem do tego stworzona , zdecydowanie nie , ale.. oceny zobaczymy we wtorek . Szkoła, zdjęcia ... wystawianie ocen..-.- no ale, jak zwykle duzo usmiechu i radości . jest srodek nocy i nie mam pomysłu co tu napisac .
Mogę jedynie powiedzieć , że jest mi bardzo fajnie ♥

dzisiejsze zdjecia to znów bardzo codzienna ja , choć w troche innej odsłonie nież byłam dziś w szkole . Zdjęcia robione po szkole , po samoobronie , przy okazji : ) wiec takie byle jakie . 








zdjęcia takie jakby pozytywne , no tak jak w sumie ja w ostatnim czasie .
a i jeszcze coś... teraz uwaga , bo robie z siebie idiotkę :D Zdjęcie , na którym wyglądam jak debil , ale mimo wszystko chce je opublikować : ) 
to taka moja mała gibkość , myślę , że nogę podniosę , ale ciężko jest zrobić takie zdjęcie w odpowiednim momencie : ) Te zdjęcia wyglądają przerażająco , bo mam takie długie nogi , strasznie to wygląda 0.o
Ale zostawie to zdjęcie , bo chcę zobaczyć waszą reakcję na coś takiego ; p

idę spać , do następnej ♥

35 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;)
    ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. o Boże m ja tak nie umiem a chce mimo że jestem facetem i sądzę że ciężko by było mi zdziałać coś takiego to i tak myślę że to fajna sprawa jummy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy być gibkim i rozciągniętym : )

      Usuń
  3. Świetna stylizacja :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;) chyba te 2 ostatnie najlepsze haha

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 ostatnie wymiatają<3 rozciągnięta jesteś nieźle^^

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne to ostatnie zdjęcie :D
    podoba mi się! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! Fajną masz tą kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taekwondo?
    chodzisz na jakies dodatkowe zajecia czy macie to normalnie w szkole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są treningi dodatkowe które odbywają się w mojej szkole , ponieważ chodzę do klasy o profilu policyjnym : )

      Usuń
    2. olaboga
      profil brzmi strasznie ;p

      Usuń
  9. mnie też fajno :)
    masz świetne rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  10. super buciki :) lubimy wzajemnie na fb?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są świetne:) Nogi masz zajebiste też chce takie !! Niestety mam tylko 159cm;/

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana nie narzekaj na długie nogi, ja bym takimi nie pogardziła
    swoją drogą szkoda, że kiedy ja chodziłam do szkoły nie było możliwości chodzenia na zajęcia z taekwondo
    a twoja kurtka bardzo mi się podoba, w takim militarnym stylu jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska kurtka i kotek :) Marze o takich nogach jak ty masz szczupłych i długich <33

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dość, że piękna to jeszcze fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd masz kota?:DD tez kiedys tak umialam z nogą!!:D
    w ogole to zielona koszula/kurtałka cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, wyglądasz wspaniale:)
    Świetny blog i masz cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wymachujesz nogami:D:D jak szpagat w powietrzu:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia bardzo fajne, a na ostatnich dwóch wcale nie wygląda to źle. Prezentujesz się bardzo dobrze ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki masz aparat? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz ! kurteczka jest Meag <3 !

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia, piękna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń