poniedziałek, 14 stycznia 2013

Troche makro , troche nie .

hej kochani moi ♥ muszę napisać tu , że mam w domu problemy ,które ciężko jest rozwiązać , a mianowicie chodzi o zdrowie. Nie moje . To jest też przyczyną tego , że zaniedbuję tego bloga , bo jest ciężko po prostu. Kolejnym powodem jest szkoła . Ale to wiadomo o co z tym chodzi , bo chyba każdy ma problem z tym , że musi do niej chodzić i sie uczyć na dodatek .Z samym chodzeniem do szkoły i zajęciami mam miłe skojarzenia ale jeśli chodzi o naukę to : nie , dziękuje  . A tak jak mówiłam samo chodzenie do szkoły przynosi mi wiele radości , jest milutko . Dziś po szkole praktycznie od razu szpital , tam ja + muzyka i jakoś zleciało to siedzenie tam . I...zaczepił mnie na korytarzu chłopak , heh , dziwne . zaczęliśmy gadać , bo czemu nie ? taka norma , często rozmawiam tam z nieznajomymi , bo nudno sie czeka na korytarzu i tak jest coś do roboty , no ale dziś usłyszałam coś dziwnego od tego kolesia . a dokładnie , że pewnie mam pojebane życie.. a ja : dlaczego ? ( tak sie zdziwiłam , ze tak powiedział) a on , ze taka dziewczyna jak ja na pewno ma dużo na głowie ( pomyślałam , że TAK , ale skąd wie? ) . No i rozwinęła się rozmowa i wyszło z tego , że on myśli , ze ja - wg niego jestem na tyle ładna , że na pewno (!) nie mam spokoju od chłopaków i mam na sobie mnóstwo spojrzeń zazdrosnych dziewczyn . no tak , dokładnie , ale skąd chłopak , któredo pierwszy raz widziałam na oczy mógł wywnioskować coś takiego i w dodatku tak trafnego ? Dziwne , ale dało mi do myślenia . A i miałam być ostrożniejsza , mogę ze wstydem powiedzieć , że mi się nie udaje . 

Zdjęcia , które zaprezentuję zrobiłam wczoraj wieczorem i niektóre też dziś . Są... hmm.. słabe , ale sądze , że bez obiektywu makro , tylko robione zwykłym KITem są i tak ok. Robiłam je metodą odwrotnego mocowania , ale uwaga (!) bez pierścienia . Każdy , kto wie o co chodzi będzie wiedział , ze nie łatwo jest zrobić to bez mocowania obiektywu do korpusu . Już dawno robiłam takie zdjecia , dzieliłam się już pojedynczymi z wami tutaj, na blogu . Dobra , to kilka :










75mm-300mm
Dobra , mam ich więcej ale nie dodaję , bo i tak jest ich ttu sporo . Są słabe wiem , ale tłumaczyłam się dlaczego na górze + brak normalnego programu do obróbki .
Wyniki losowania  TUTAJ . gratuluję :) a i zapomniałam tam wspomnieć , że nagrody zostały przyznane drogą losowania .

MAM jeszcze jedną sprawę . Pod notkami pojawiło się sporo pytań , fajnie , że chcecie wiedzieć więcej i więcej i nie przekraczacie pewnej granicy :) Pomyślałam , że na pytania odpowiem w jednym filmiku , może uda mi się to zrealizować do nast. notki . Więc jeśli chcecie macie okazję pytać o co chcecie przez jakiś czas , choćby pod tą notką :)
FACEBOOK i PHOTOBLOG
i odprężający , godzinny raj ♥ 

30 komentarzy:

  1. E tam słabe, dla mnie są świetne te zdjęcia *_*

    Zapraszam do mnie na nowy post: http://czarna-parada.blogspot.com/
    :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Faktycznie dziwna rozmowa z tym chłopakiem...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne makro!
    odezwałam się na e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. umówiłaś się z nim?! będzie randka? opowiadaj, jesteśmy ciekawe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , nawet nie wiem jak on miał na imię :D

      Usuń
  6. krople pięknie wychodzą na zdjęciach, mają w sobie magię :-) co to postu - głowa do góry, każdy ma problemy - mniejsze większe, trzeba sobie z nimi radzić!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjęcia;)

    POZDRAWIAM :)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://4.bp.blogspot.com/-zi1h-NhQvkI/UPRV79kL1OI/AAAAAAAAFVM/HUh8CUwPtyc/s640/IMG_5307.jpg to zdjęcie mnie urzekło *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. takie wow;-)
    Super
    Pozdrawiam i zapraszam E

    OdpowiedzUsuń
  10. Artystyczne foteczki :)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa sytuacja ;) Życzę dużo zdrowia Twojej rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 9 fotografia najbardziej mi się podoba. Jest taka nieprzewidywalna i ukazuje obraz odbity w kropelce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odwiedziny i za głos! Piękne zdjęcia robisz...Ja chciałam się zawsze tego nauczyć, ale brak sprzętu itd.:( A o piosence, o której piszesz, przyznam ze wstydem, nie słyszałam, ale z chęcią się z nią zapoznam.
    Będę zaglądać w przyszłości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia:3

    OdpowiedzUsuń
  15. niezwykłe, masz talent! może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia! bije z nich taki spokój:) zapraszam na www.2bloggirls.pl i zachęcam do udziału w kokursie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyszły te z kropelkami deszczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. co Ty gadasz, śliczne są te zdjęcia! faktycznie masz branie na tym korytarzu ;D

    OdpowiedzUsuń