poniedziałek, 21 stycznia 2013

przykro mi .

Nawet nie wiecie , jak mi źle z tym , że nie mam kiedy zrobić porządnej notki na bloga , zrobić zdjęć czy zmontować filmiku . Chciałabym bardzo zrobić jakieś zdjęcia , ale nie mam kompletnie na to czasu, bo nie chcę dodawać więcej takich bezsensownych notek jak np. ta , o tym jak mi to źle i nie dobrze bo tyle nauki , brak czasu itd.Ten mój blogowy zastój wynika przede wszystkim z tego , że od razu po szkole praktycznie codziennie mam treningi taekwondo i nie mam jak i kiedy zrobić zdjęć , no bo gdy wrócę do domu jest już ciemno . Po za tym wiadomo - szkoła , nauka , znajomi . No i jeszcze jedna przyczyna - szpital . Jestem tam w każdej wolnej chwili , kiedy tylko mogę , wiec wiadomo . Ale poza blogiem (i sprawami takimi..prywatnymi bardzo) chyba nie mam na co narzekać , ja i mój uśmiech dumnie kroczymy sobie w codzienności (oczywiście z małą pomocą osób trzecich , kotki ♥ ) .
A teraz gg , tel , herbatka z hibiskusa i cytrynką i angielski , sajonara , zostawiam was z moimi miłościami ♥
o jaki słodziutki uśmieszek mojego koszmaru z dzieciństwa  ♥
Żródło

6 komentarzy:

  1. uwielbiam horrory <3

    Zapraszam na konkurs :)
    http://musicfashionme.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-merg.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne zdjęcia. ;33 Kocham horrory. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mrocznie ;D Aż mam ochotę "Ring" pooglądać...
    Ciekawy blog. Obserwuję. ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham horrory! Uwielbiam ten dreszczyk kiedy je oglądam ;)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mrocznie. Naprawdę musisz mieć dobry humor, żeby wstawiać takie obrazki i nadal się uśmiechać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń