środa, 2 stycznia 2013

LOSOWANIE ♥ ZAKOŃCZONE / WYNIKI !

To na początek . Mam dla was losowanie . Do wygrania jest jeden ze sweterków prezentowanych poniżej . Oba sweterki jak dla mnie są oversize , ale fajnie będą wyglądały na każdym :)
wygrywają dwie osoby , zgłaszać się możecie do 12 stycznia - sobota w nast. tygodniu . 




Wystarczy że : 
♥ Publicznie zaobserwujesz mój blog KliK
♥Polubisz mój Funpage na fB KLIK
oraz napiszesz w komentarzu swój adres e-mail oraz imię i pierwszą literę nazwiska + to , który sweterek chcesz wygrać : ) :)
PAMIĘTAJCIE ŻE WSZYSTKIE WARUNKI SĄ OBOWIĄZKOWE i jeśli ktoś ich nie spełni niestety nie będzie brany po uwagę .

Sponsorem nagród jestem JA , zgłaszać się można od 02-01-2013 do 12-01-2013 . Wynik losowania podam s=dnia następnego tzn. w Niedziele  :)

______________________________________________________________

Jak tam sylwestrowa zabawa ?  Ja bawiłam się z przyjaciółmi w moim domu . Zwykła , najnormalniejsza impreza , w sumie wieczór jak wieczór . Do nowego roku wkroczyłam zaspana i z bolącą głową :D Dopiero o 15 wstałyśmy z pod kołderki i się ogarnęłyśmy . Dziś w szkole byłam od 9.45 do 12.35 , czyli w sumie tylko 3 h lekcyjne . Baardzo fajnie , bo popołudnie mogę sobie zagospodarować w dowolny sposób :)


Powodzenia , mam nadzieję , że ten 13 dzień miesiąca ( dzień losowania) będzie dla was szczęśliwy :)

**********
ZAKOŃCZONY KONKURS ! 
WYNIKI :

sweterek beżowy :

 i pomarańcz :
dziewczyny gratuluję i odezwę się do was w sprawie wygranej : )

GRATULACJE ! chętnie obdarowała bym was wszystkie tymi sweterkami , ale mam jak na razie tylko 2 do rozdania , chyba że podzielimy je na części : )

58 komentarzy:

  1. wieszakialis@gmail.com
    Ola Z.
    różowy sweterek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej kolor tego sweterka podchodzi pod pomarańcz , kolor niestety troszeczkę przekłamany : )

      Usuń
  2. magda.203@amorki.pl
    Magda Sz.
    kolor pomarańczowo-różowy ;D

    mam nadzieję, że w tym roku wreszcie coś wygram, bo w zeszłym nic mi się nie udało :/

    OdpowiedzUsuń
  3. sylwia23074@buziaczek.pl
    sylwia
    beżowy,ale właściwie mi to obojtne oba sa śliczne
    blog obserwuje jako syjka23

    OdpowiedzUsuń
  4. Knoppeers@gmail.com
    Weronika E.
    Kolor różowy :)

    Oczywiście obserwuje :)
    Mam nadzieje ,że uda mi się coś wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Śliczne, śliczne, śliczne! Nie byłabym sobą gdybym zaprzepaściła taką szansę :)
    mirandad96@gmail.com
    Justyna M.
    Kolor beżowy aczkolwiek oba są piękne!
    Obserwuję już od dawna jako Mirandad

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. emcia4@autograf.pl
    Emilia S.
    Kolor różowy :-))

    Obserwuję już od dawna :-)

    PS:Zapraszam na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ilka28@buziaczek.pl
    Ilona Ch.
    kolor beżowy :)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. desirev@wp.pl
    Ela S.
    beżowy:)
    obserwuje od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  9. ms.halfdevil333@onet.pl
    Ewelina K.
    Beżowy :3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kinia209@vp.pl
    Kinga K.
    kolor różowy (pomarańczowy)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Chelsea-Lena
    na FB lubię jako Magdalena Ch.
    E-mail: chelsea@onet.pl
    Chciałabym beżowy sweterek, jednak jest mi to obojętne, bo oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję <3
    Fanpage polubiłam jako Ania J.
    E-mail: aniakocia@op.pl (człowiek jako 9 latek nie myśli o tym że później będzie musiał podawac maila innym w przyszłości :D )
    Beżowy sweterek ale oba są przepiękne <3
    Może dopisze mi szczęście, przydałoby się raz w życiu coś wygrac hehe :]
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    A sylwestra spędziłam z przyjaciółką i było mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Louise
    Na Facebooku: Joanna D.. :)
    Email: Just.call.me.Louise@gmail.com
    Kolor sweterka: Chętniej przyjmę ten pomarańczowy, ale z drugiego też się ucieszę :D

    Dziękuję za miły komentarz. Zapraszam do obserwacji swojego bloga. Wkrótce nowe projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sylwestra spędziłam z przyjaciółkami na domówce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aleexiaa@o2.pl
    Ola S
    kolor sweterka beżowy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie biore udziału w konkursach, ale powodzenia dla wszystkich biorących!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczniaste oba sweterki <3

    zapraszam do mnie / obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako; Sweet Candle
    Email ; wiola100@vp.pl
    Polubiłam Fanpage jako wiola z.
    Oba sweterki są ładne, natomiast odrobinę bardziej podoba mi się szary :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie i tak bym obserwowała bo podoba mi się u Ciebie ;) Zapraszam także do mnie.


    mail: szukamila@gmail.com
    fb polubiłam jako Kamila S.

    Co do koloru- obydwa są ładne, więc przygarnęłabym każdy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. spełniłam wszystkie warunki :). Mój e-mail - c_pach02@vp.pl , polubiłam jako Klaudia Pach.
    Ten pierwszy sweterek, koloru beżowego.


    Pozdrawiam i pod spodem zostawiam adres do mojego bloga!
    www.Klaudia-Pach.blogspot.com
    BUZIAKI, XOXO! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. optymistycznedni@onet.pl
    Magdalena S.
    sweterek beżowy

    OdpowiedzUsuń
  22. kasia1194@amorki.pl
    Kasia P
    wolę ten różowy
    Zostałaś nominowana na moim blogu na Liebster Award . Zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo ładna, masz świetny styl a blog jest niesamowicie przejrzysty! :)
    Z wielką chęcią dodam cię do obserwujących i będę często odwiedzał twój blog!
    Przy okazji, zapraszam do mnie www.when-you-belive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne są, ale nie wezmę udziału.Powodzenia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  25. magic_machine@wp.pl
    Oliwia C.

    Wolę ten malinowy :)

    Ciekawe czy uda mi się go wygrać! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. swag99r@gmail.com
    Dominika P

    beżowy *.*

    Może będę tym szczęsliwcem, który go dostanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. justynai@op.pl
    Justyna I.
    malinowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny blog + obserwuję :) zapraszam do mnie basiasphotoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne swetry !
    pozdrawiam :)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ajciaa@interia.eu
    Martyna L.
    Sweterek: 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Agnieszka J. agusiaa697@interia.pl
    sweterek 1

    OdpowiedzUsuń
  32. e-mail: qnezaa@gmail.com
    obserwuję jako: Qneza
    Lubię jako : Roksana N.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeżeli nie mam bloga to jak mam obserwować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drodze wyjątku możesz polubić tylko FP ale napisz mi imię i pierwszą literkę nazwiska , żebym mogła się zorientować : )

      Usuń
  34. Genowefa Pigwa, wybieram zielony

    OdpowiedzUsuń
  35. a czy bedą skarpety do wygrania? od swiat nie zmienilas i smierdza i sa takie czarne juz. poprosze konkurs ze skarpetami :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy co da sie zrobić kochanie : *

      Usuń
  36. nie zmienilam sorry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest żałosne...
      Jak mnie nie dręczycie to moją przyjaciółkę !?
      Ogarnijcie się !

      Usuń
    2. dookładnie , ale czasem fajnie jest pośmiać się z ludzi , którzy nie mają własnego życia ♥

      Usuń
  37. a ty masz przyjaciolki? bueheheheheheeh

    OdpowiedzUsuń
  38. dawaj konkurs ze skarpetkami i nie pitol moga byc uzywane

    OdpowiedzUsuń
  39. załóż sobie skarpetkę na łeb przygłupie/przygłupko

    i idź na spacer, chyba temperatura mózgu przekroczyła Ci krytyczną barierę, hę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra tam, nie ma co się przejmwać takimi 'fajnymi 'ludźmi :)

      Usuń
  40. o znalazł ie obronca ucisnionych hem hem hem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba na prawde nie masz własnego życia , kotku .

      Usuń
  41. Obserwuje jako Aleksa; )
    Lubie jako Olka B.
    sweetdreambyfashion@gmail.com
    sweterek pierwszy ; )
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuje jako : blikeasier
    lubię jako: blik easier
    e-mail: anka372@interia.pl

    wybieram ten drugi, różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Great blog! I would like to invite you to my blog. Let's follow each other ;)
    xxx from Spain
    Happy new year!!

    mydope.net ♥
    mydope.net ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. łososiowy sweterek jest prześliczny i właśnie ten wybieram :)

    obserwuję jako ANECIA
    lubię jako Aneta K.
    email: yeanette.k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. pięne konie!!! podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń