środa, 16 stycznia 2013

instagram mix ♥

to tylko kwestia czasu , nie chce o tym mówić , wystarczy.  to straszne , i nie , nie będzie dobrze już cicho . Nie chcę na to wszystko patrzeć spokojnie !
dni lecą szybko , bardzo . Ale poza tym to .. szkoła poprawia mi humor , tak wiem, to może być dziwne , ale to takie oderwanie od rzeczywistości. Bo od pompek maleją cycki, bo HIV i HPV znajdziemy na wikipedii, bo paznokcie maluje się na PP , bo TKDfighter , bo policja , bo mnie ' stać na więcej' , bo 'siema' , bo 'Kamilka' , bo nie ma dnia bez jedzenia w szkole , bo walca nie tańczymy , bo jestem 'grubasek' A Nauka ? nie jet źle , chodź nadal nie jest dobrze .
Dziś lekcje mieliśmy od 3 lekcji - jak w każdą środę. Wczoraj chętne osoby pisały tet o HIV iHPV , trzecie miejsce ! uhu  . A wczoraj mieliśmy spotkanie z dyrektorem, do końca stycznia mamy podjąć pierwszą decyzję co to tego , jakich rozszerzonych przedmiotów chcemy uczyć się w kolejnych latach, ciężka decyzja . Najchętniej zajęła bym się Geografią i WOS ale do tego dojdzie Ekonomia , więc odpada. W takim razie postawię na Geografię i Biologię chyba ,wiem że to nie są proste przedmioty , ale Geografia to wiadomo , że jakoś dam rade , bo jak na razie nie idzie mi najgorzej , a Biologia ? Lubie ten przedmiot , i jeśli będę chciała iść w kierunku kryminalistyki to przyda mi się i to jak .. a język ? no przeciesz Angielski . Na decyzję mamy czas do końca msc więc jeszcze się po zastanawiam , ale myślę , ze decyzja już jednak podjęta .
Szkolny i domowy mix z kilku msc.
mandarynki(matma)*z Ew*My school*Biologia*+brancelet*Dzieło Moni na moim ramieniu
mój dyżur*Angielski*Matka-K.J*kot*lody-31.12.0212*moja morda.

Lato*PP-tablet M.*też PP*mój ryjek*eye*Polski

moje + paznokcie*Polaki*Satino na Matmie *moje pomalowanie przez Monię*Sok matma*polski

tak ,moje okoo
A teraz , na poprawianie humoru : 
 A i .. nie , nie chce ranić , nie chcę zawodzić , nie chcę robić nadziei i nie chce FOCHów ! Chce , żeby było dobrze , chodź pod jednym względem , być może chcę spokoju , a być może chcę adrenalinki. Czy tylko ja mam takie zdolności do ranienia ludzi ? ! ( niechcący ) 
I po co pytać po co to wszystko ma sens ? nie wiem , muszę zrobić coś , co mnie uszczęśliwi . Teraz ja potrzebuję uśmiechu . eh


EDIT.
no i założyłam ASKa ,no moze jakieś pytania się pojawią :) KLIK

29 komentarzy:

  1. takie zdjęcia z telefonu są świetne, najlepiej ukazują codzienne życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudowne paznokcie, wow! no i Yellow, klasyka<3

    Pozdrawiam R.L.

    OdpowiedzUsuń
  3. które z tych zdjęć było niby-zrobione instagramem? xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstała nowa ocenialnia blogów, która zaczęła swoją działalność! Już teraz możecie zgłaszać swoje blogi do oceny! Poszukuję również nowych oceniających, którzy chcieliby nieść pomoc innym blogerom; Więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam już teraz: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam zamiar wybrać właśnie geografię i wos jako przedmioty rozszerzone, ale o żadnej ekonomii nie słyszałam ; o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nam dyrektor tłumaczył , że jak wybierzemy geografię i wos to jako przedmiot podstawowy będziemy mieli ekonomię , nie mam pojęcia czemu tak ... Ale dla mnie to i tak chyba były najlepszy wybór . Ale zniechęca mnie ta ekonomia , bo to trudny przedmiot. Chyba jednak wezmę biologię , geografię , angielski a no i przedmiot wyboru LO - zajęcia z policji : )

      Usuń
  6. Kociak. ♥
    Zapraszam do mnie : http://diaary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piękne oczy, zdjecie z zeszytem i paznokcie boskie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia <3.
    Co do wyboru przedmiotów też mam ten problem i zastanawiam się nad j.polskim, wosem, j. angielskim lub historią. Ogólnie to na pewno humanistyka. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie zestawy fotek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog :)
    ładne zdjęcia
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też zaczęłam lubić chodzenie do szkoły. dobrze to ujęłaś - to takie oderwanie się od rzeczywistości.
    + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia :)
    + Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie:
    http://madame-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń