środa, 23 stycznia 2013

fala .

Już jutro egzamin z TKD , eh . Ciekawe jak to będzie . Niby nie mam stresu , ale wiadomo... na pewno sie pomylę i na pewno zapomną o fali , blokach , pięści , uderzeniach , krokach i pozycji ^^ o kopnięcia średnio się martwię , wystarczy że do jutra nie zrobię sobie krzywdy i przeżyję no i jakoś tam pokopię . A teoria ? wykuje w szkole . Dużo sie składa na pierwszy egzamin mimo wszystko . Ale no , ten.. bedzie jak będzie i już . Zdam to zdam , nie to nie . Jak zdam o jeden to będę skakała z radości , a jeśli zdam cudem o dwa to będę w niebie .
Ale dosyć o tym , jutro jeszcze mam spr. z polskiego , którego Sorka nam nie przełożyła - bo jest tak uprzejma ... a do tego jeszcze dzień mundurowy , eh , oby przeżyć ten okropny czwartek i jakoś dalej zleci .
Dziś zamiast robić zdjęć zmontowałam krótki filmik . Jakość jest jaka jest ,  bo w orginale wgrywał by mi się o wile więcej godzin niż ten : )
życzcie mi powodzenia na jutro i trzymajcie kciuki , żebym nic sobie nie połamała .

____________
EDIT :
egzamin z powodu nie stawienia się dziś mistrza Bujaka został przełożony na wtorek . Ale mimo wszystko dzięki za wsparcie kochani ♥

21 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki! Poradzisz sobie na pewno :) Film ekstra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to życzę powodzenia w takim razie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki! (;
    www.worldbyeasygirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. napewno bd dobrze,kciuki trzymam:D
    jeżeli w coś wierzysz naparwdę moco masz wielkie szanse wręcz ogromne że tak bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wypadłaś dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również trzymam kciuki za Ciebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Łączę się w modlitwie za zdany egzamin.

    Z Bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję że dobrze ci poszło :)

    Bardzo proszę o wysłanie sms pod numer 7122 o treści J00397 .. w ten spozób zagłosujesz na mojego bloga, w konkursie na Blog Roku, bardzo byś mi pomogła, z góry dzięki Liczę na cb ! spacer-po-niebiee.blogspot.com
    Przepraszam za tego rodzaju spam, jednakże bardzo mi zależy, mam nadzieję że wyślesz sms :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz słodkiego pieska. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia makro robisz obiektywem kitowy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. No to powodzenia! Trzymam kciuki!;3

    Zapraszam do mnie! : http://unbeeelieeevable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń