piątek, 14 grudnia 2012

zimny mega słoneczny dzień .

tak , ah.. ciągle jestem zajęta i nie mam czasu na blogowanie . Treningi częściej , bo za miesiąc egzamin + trzeba częściej trenować . O nauce nic nie powiem bo i tak się nie uczę i dla tego mam takie oceny a nie inne . Nie mam głowy do nauki  , chociaż wiem , że powinnam sie przyłożyć .
W szkole na wielki PLUS , tzn. poza nauką oczywiście xd wszystko jest ok , dajemy rade , a nawet lepiej i jest zajebiście . Nie myśle o pewnych sprawach , bo co chwile coś lub ktoś , no i nie mam czasu na zamartwianie . uff . 
Kocham to przytulanie , kocham te całuski , kocham to chodzenie na boso po korytarzu i darcie sie prze całą szkołę, to wychodzenie ze szkoły po 18 , to bieganie po śniegu , zimne łapki , bibliotekę , to ciulowe ' Kamila' , ten cudny uśmiech i te ' blondyna' , te kanapki i tą muzykę  w uszach , te telefony w rękach i te ' -powiem dla taty młoda panno , ja go znam ! ' i te strzelanie w 10 ! ♥

Dziś pogoda dopisała z wyjątkiem temperatury , więc dziś na okienku zrobiłyśmy z dziewczynami kilka zdjęc , wymarzłyśmy okropnie , ale zdjęć nigdy za mało :D 





z Justyną ♥


z Dominiką ♥


Zdjęcia takie troche pozytywne, bo było słońce i po co sie smucić , jest ich więcej , ale nie bede ich publikować , bo ... bo xd 

Nikt chyba nie potrafi sobie wyobrazić , jakie mam zakwasy na udach , okropnie bolą , ale robię wszystko , żeby w jakiś delikatny sposób je wyćwiczyć .

Jej , jest weekend , a ja zaraz biore się za biologię ! coś ze mną nie tak xd heh . 

Jeśli lubisz ogień, zapalę parę zniczy.
Ktokolwiek leci po mnie, zostawię szmatę z niczym.
Bo nie ma takiej góry na którą nie mogę wejść.
I nie dam sobie wmówić, że chmury sprowadzą deszcz.

15 komentarzy:

  1. śliczne u mnie nawet nie było zimno

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz włosy. Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. so pretty! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie gorące dziewczyny, mi robi się zimno od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy to oznacza ze jestem gorszym chlopakiem i czlowiekiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , mam doczynienia na co dzień z ludzmi z dysortografią w szkole i nie uważam ich za gorszych , ale sądze , że w pewnym stopniu robisz to specjalnie . ale mniejsza .

      Usuń